Teknisk support inom telefon, Västerås

Teknisk support inom telefon, Västerås

Arbetsbeskrivning

Coor söker nu en kollega till vårt engagerade gäng i telefonisupporten. Är du personen som dina kollegor eller vänner vänder sig till vid problem med mobilen? Då kan detta vara ett arbete för dig.

Om rollen

Som supportmedarbetare kommer du supportera i problemlösning och felsökningar av kunders mobiltelefon. Det är fokus på att göra kunden nöjd. Arbetet är varierande med olika typer av ärenden och här kommer du få användning av ditt ordningssinne och att skapa struktur. Eftersom du arbetar i ett litet team som samarbetar tätt tillsammans så är du en lagspelare som uppskattar att arbeta i grupp.

Exempel på arbetsuppgifter:


• Lösa och felsöka tekniska problem av mobiltelefoner
• Svara, hjälpa och förklara för kunden över telefon eller på plats
• Hantering av ärenden i stöd- och uppföljningssystem
• Administration och support/felanmälan

Vi erbjuder en heltidsanställning (100%), med inledande provanställning med tillträde i början av augusti. Arbetet är i Västerås under vardagar mellan kl. 08.00-16.30.  

Om dig


• Avklarad gymnasieutbildning
• Teknisk kunnig inom telefoni/mobiltelefon
• Flytande tal och skrift i både svenska och engelska

Meriterande


• Erfarenhet av liknande arbete inom mobilsupport
• B-körkort är ett plus för vissa resor i arbetet

I rollen som supportmedarbetare ger du den främsta servicen till vår kund. Därför är vi i stort behov av din flexibilitet och förmåga att lösa problem. Du trivs med telefonen som arbetsredskap och är duktig på att kommunicera och att formulera dig både över telefon och i text. Som person är du ordningsam och skapar dig struktur i ditt arbete.

Coor erbjuder dig

Vårt supportteam är ett sammanhållet gäng som har roligt tillsammans och vill utvecklas. På Coor erbjuder vi en trygg arbetsplats i ett stort företag där vi satsar på innovation. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. Vi arbetar aktivt med utbildningar och karriärutveckling inom företaget.

Kontaktuppgifter och övrig information

Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.

Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll och drogtest genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Kika in här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/   

För mer information vänligen kontakta Gruppchef Ann-Charlotte Öberg på ann-charlotte.oberg@coor.com

All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med den här rekryteringsprocessen undanbedes vänligen.

Bli en del av Coor – hos oss är du skillnaden!

Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen med din ansökan!

Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter för oss framåt. Vi vet att magi skapas i mötet mellan olika bakgrunder, kompetenser och personligheter. Vi ser det varje dag. Totalt är vi över 12 000 medarbetare och tillsammans kan vi åstadkomma mycket. Kom och gör oss bättre, utifrån vem du är. På Coor är du skillnaden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2024
  • Ansök senast: 6 juni 2024

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024