OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Abicart söker nu ytterligare en driven och serviceinriktad medarbetare till vår kundservice. Abicart är en av Sveriges största leverantörer av e-handel och vi har daglig kontakt med många av de kunder som använder vår plattform. Kundservice är en central och väsentlig del i vår verksamhet då våra kunders framgång inom e-handel är detsamma som framgång för oss på Abicart.
Arbetsuppgifter:
- Besvara frågor från våra kunder via telefon samt e-post och chatt.
- På ett lösningsorienterat sätt hantera kunders frågor och utmaningar med hjälp av intern dokumentation och kollegor.
- Hjälpa kunder att felsöka om de stöter på problem och ge tips för bästa användandet av våra system.
- Utbilda kunder i vår plattform och ge dem den allra bästa användarupplevelsen.
- Registrera och dokumentera ärenden och vid behov kommunicera dessa till specialister och systemutvecklare.
- Underhålla dokumentation såsom användarmanual och intern kunskapsbas.
Vi arbetar i ett sammansvetsat team där kommunikation kollegor emellan är lika viktig som kommunikationen med våra kunder. Vi sätter därför stor vikt vid dig som person och hur vi tror du kommer fungera i gänget.
Vi söker dig som har god datorvana, god servicevana och är intresserad av teknik och vill lära dig mer inom e-handel. En förmåga att på ett strukturerat och logiskt sätt kunna felsöka kundärenden samt att på ett pedagogiskt sätt förklara och handleda kunder i Abicarts plattform. Det är meriterande om du tidigare arbetat med kundservice av teknisk natur och har för vana att arbeta med ärendehantering och felsökning.
Att jobba på Abicart innebär att du ges stora möjligheter att växa inom företaget. Vi tar till vara på alla tänkbara kunskaper och egenskaper hos vår personal och stänger inga dörrar i fråga om personlig utveckling. Våra medarbetare ges stor frihet att påverka processer och arbetssätt och vårt mål är att tillsammans ständigt blir ännu bättre.
Vi ser fram emot din ansökan!