Teknisk support kundtjänst

Teknisk support kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi på Uniflex söker nu nya medarbetare till ett tekniskt kundtjänstuppdrag.
Tjänsten innebär att du kommer att ta emot inkommande samtal gällande teknikrelaterade frågor så som felsökning och tekniska problem angående specifika produkter.

Kunden värdesätter gemenskap och engagemang och du kommer få bli en del i ett team med unga, drivna kollegor.
Kunden satsar mycket på sin personal och därmed finns det goda möjligheter att utvecklas inom företaget. I tjänsten erbjuds vidareutveckling i form av utbildningar inom produkter och tjänster som kunden erbjuder.



Personliga egenskaper
Vi söker dig som är ansvarstagande och servicemedveten. Du gillar att arbeta med problemlösning och drivs av att arbeta mot målsättningar. Vidare har du en vana av att arbeta med dator, bemöta kunder samt arbeta individuellt. Du bör vara lyhörd för kundens behov och arbeta aktivt med merförsäljning som en del i ditt kundbemötande.

Lön och anställningsvillkor:
- Kollektivavtalad garantilön samt provision
- Betald utbildning i 4 veckor
- Heltid med varierande arbetstider
- Långsiktigt uppdrag

Krav för tjänsten:
- Svenska flytande samt goda kunskaper i engelska
- Gymnasieutbildning
- Tekniskt intresse

Meriterande:
- Erfarenhet av service och försäljning
- Använda datorsystem (dvs. Windows och MS Office)
- Goda kunskaper i hantering av smartphones eller mobila bredband.

Uppdragsstart är i mars.



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 13 maj 2021

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024