TEKNISK SUPPORT - KUNDTJÄNST

Arbetsbeskrivning

ESBE AB erbjuder rätt person möjlighet till framtida utveckling, genom att arbeta på vår kundtjänst få du god och grundläggande kunskap om våra produkter och hur dom används ute på marknaden. TEKNISK SUPPORT - KUNDTJÄNST Vår kundtjänst arbetar med ordermottagning, registrering av order och ger även teknisk support.Samtalen kommer från företagets kunder och dotterbolag, som företrädesvis ligger i Europa.Kundtjänst är företagets vanligaste kontaktyta gentemot kund och är därför väldigt viktig för vårt anseende.Kundtjänst får ofta frågor av teknisk karaktär som kan vara svåra att besvara av den som inte har en teknisk utbildning och fördjupad produktutbildning.Den som har befattning som teknisk support ansvar för att kunderna får snabba och korrekta svar på alla frågor.I de fall frågan är mycket komplicerad så bistår produkt- utvecklingsavdelningen med stöd.I arbetsuppgifter ingår även att utveckla ett verktyg, som underlättar besvarandet av de vanligas förekommande frågorna.I arbetet ingår även att ta emot kundorder. Vi söker Dig som - har en erfarenhet från kundtjänst och/eller VVS branschen - någon form av teknisk utbildning - har en utpräglad servicekänsla - har en god kommunikativ förmåga.- som förstår vikten av nöjda kunder - har goda kunskaper i engelska Vi erbjuder dig produktutbildning och möjligheter att utvecklas i en dynamisk organisation.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Anders Thor
0371 570062 +46705701176
Miljö och Kvalitetschef Linda Bergström
0371 570099 +46705706613
Kundtjänstansvarig Emily Sjöö
0371 570100
Personalchef Anders Thor
0371 570062 070 5701176
Produktionschef Tommy Lundström
0371 570086

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ESBE AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 juli 2009
  • Ansök senast: 7 augusti 2009

Besöksadress

Bruksgatan 22
Reftele

Postadress

Box 47
REFTELE, 33021

Liknande jobb


21 december 2024

20 december 2024