Teknisk Support med Kundansvar till Enera // Mölndal

Teknisk Support med Kundansvar till Enera // Mölndal

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att jobba med morgondagens teknik i ett framgångsrikt företag? Se hit!

Om rollen
Just nu har vi en spännande öppning för dig som vill axla en dynamisk roll med omväxlande arbetsuppgifter - här får du nämligen nyttja både dina tekniska erfarenheter och din näsa för affärer. Dina dagar kommer variera mellan att ta emot tekniska support-case från våra kunder samt att boka och genomföra digitala möten med befintliga kunder. Dessutom kommer du att utbilda och vägleda användarna i våra system och identifiera möjligheter för merförsäljning av våra SaaS-tjänster. Hos oss väntar en internationell marknad och en global kundportfölj på dig som är redo att utvecklas!

Detta tror vi att du har med dig:

- Tidigare erfarenhet av teknisk kundsupport

- En förtroendeingivande och trygg approach

- Erfarenhet av att arbeta systematisk i ett CRM-system/HelpDesk

- Flytande engelska, meriterande om du även kan fler språk - t.ex tyska, norska eller finska


Om oss på Enera
Enera är en ledande aktör inom kommunikationssystem som finns i Sverige, Tyskland, England och USA. Våra system används av närmare 950 företag och kommuner i över 14 länder - en del för att underlätta vardagen, andra för att rädda liv. Hos oss blir du en nyckelperson och en stor kugge i ett litet maskineri. På vårt stabila och familjära företag väntar korta beslutsvägar, kompetenta medarbetare och en tillväxtfas där du får vara med och påverka resan när vi växer och tar fram nya produkter. Går det bra för Enera får såklart alla medarbetare ta del av framgången i form av bonus.

Vill du bli en av oss?
Skicka in din ansökan direkt! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt härliga kontor precis vid bron i Mölndal!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Mölndal
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Julia Harrysson, julia.harrysson@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-20

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2023
  • Ansök senast: 20 mars 2023

Besöksadress

Kungsgatan 42, Göteborg
None

Postadress

Kungsgatan 42
Göteborg, 41115

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024