OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.
Om företaget:
Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
För denna tjänst tillhör du ett team om 16 personer i Växjö. Detta team präglas av god gemenskap, ett starkt tekniskt intresse och en vilja att utvecklas.
Arbetsuppgifter:
Som teknisk support arbetar du tätt tillsammans med dina kollegor för att lösa IT-relaterade problem hos Telias företagskunder, både små och stora. Du arbetar i Telias ärendehanteringssystem och hanterar en bredd av ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Supporten bemannas genom telefon och remote-support. Ditt primära fokus är slutanvändarsupport inom Microsoft 365 och Office-applikationerna, samt administration i Azure, Microsoft Endpoint Manager/Intune, Exchange etc. Inkommande ärenden kan vara allt från att behöva konfigurera Outlook på en ny enhet, felsöka och supportera vid problem av mailutskick till att supportera kund vid frågor kring Excel eller Windows. Du löser också enklare tekniska problem åt kunder, till exempel lösenordsåterställningar.
I denna roll har du möjlighet att hjälpa och utveckla andra människor genom att se till att Telias kunder har en fungerande IT-arbetsplats. Du får en gedigen introduktion till arbetet och i rollen får du lära dig mycket om den senaste tekniken.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Systemvana
• Erfarenhet av kundservice
• Grundkunskap inom Microsoft 365 är meriterande
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser därför att du är en social lagspelare som trivs med att hjälpa andra människor och tycker att det är roligt att prata i telefon med kunder. För dig är det en självklarhet att komma med initiativ och anstränga dig för att leverera lösningar. Vidare är du van att driva ditt arbete framåt självständigt och trivs i en arbetsmiljö där du får möjlighet att ta ansvar i projekt. I denna roll är det även viktigt att du som person är noggrann och gör saker ordentligt från början.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund