OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Halon söker en supporttekniker med förmågan att arbeta med konsultativ försäljning och stora ordervärden.
Hos oss får du spännande arbetsuppgifter, vara del av ett grymt engagerat team, jobba i fräscha lokaler med en fantastiskt takterass, onsdagsfrukost och mycket mer!
Vi söker dig som är bekväm med Linux/sysadmin/DevOps; du kan bygga en container, provisioning med Chef/Puppet/Ansible, klona en Git och stasha dina ändringar, hacka lite nodejs/PHP (eller dylikt), hantera shell. Du kan lösa problem med dig/host, ping och netcat och googlar självständigt det du inte kan. Du har en hög servicekänsla, en analytisk förmåga och en hög kvalitetsmedvetenhet. Som person är du noggrann, initiativrik och fokuserad på att finna lösningar för att uppnå bästa resultat. Vidare krävs att du är lyhörd och har en god samarbetsförmåga då arbetet mestadels utförs i nära samarbete med kunder och dina kollegor. Du har erfarenhet av SMTP, nätverk och scripting, och kan snabbt och självständigt snappa upp ny kunskap inom området.
Vi på Halon utvecklar en avancerad e-postmjukvara för stora tjänsteleverantörer med miljontals användare, och din uppgift är att arbeta med dessa och deras miljö.
Du behöver vara beredd att hugga i där det krävs, även om det inte alltid är specificerat i rollbeskrivningen. Här bryr sig alla om bolaget och dess tillväxt, för om vi gör det så kommer vi att ha en fantastisk resa tillsammans. Du är beredd att aktivt engagera dig i produkten, teknologin, marknaden och branschen.