OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad innebär tjänsten?
Som teknisk support-medarbetare på Maskinklippet blir du en del av ett härligt kundtjänstgäng som arbetar i högt tempo. Vi kommunicerar med våra kunder via telefon, mail samt chatt och detta kräver god simultanförmåga och hög datorvana. Teknisk support innebär försäljning av nya produkter men även t.ex. reservdelssök, leverans- och orderhantering, returer och reklamationer. God datorvana är ett krav och ytterligare IT-erfarenheter är mycket meriterande. Maskinklippet säljer produkter inom skog och trädgård så att du är en praktiskt lagd person är en förutsättning, erfarenhet av liknande bransch är såklart ytterligare meriterande.
Kvalifikationer:
Maskintekniskt intresserad
God datorvana
God kommunikationsförmåga och serviceminded
God simultanförmåga
Intresse och/eller erfarenhet av vårt sortiment
Vi tror att du är:
Teknisk och lättlärd
Praktiskt lagd
Kundvänlig
Bra på att samarbeta
Vilka är vi?
Maskinklippet är ett ungt och mycket snabbväxande E-handelsföretag. Större delen av verksamheten bedrivs från natursköna Mörrum i Blekinge Län. Varumärket Maskinklippet skapades hösten 2013 och har sedan dess tagit en position som Sveriges ledande E-handel i kategorin Skog & Trädgård. Företaget är uppbyggt med stor kompetens kring det vi säljer och mycket hög kundnöjdhet. Vi är idag 18 positiva personer som arbetar i en platt organisation där det är högt i tak och där tillväxttakten och förändringsarbetet i företaget skapar dynamiken. 2019 omsätte företaget ca 130 miljoner med fortsatt kraftig tillväxt.
Om tjänsten:
Heltid - vardagar 8-17 och viss kvälls/helgtid kan förekomma
Placering: Mörrum
Tillträde: Snarast
Ansökan sker digitalt via vår webbplats och två tjänster kommer att tillsättas. Samtliga sökande kommer att kontaktas/meddelas via mail efter ansökningsperioden. Tjänsterna kan komma att tillsättas löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!