OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar.
Öppettiderna för kundtjänsten är 8.00-20.00 Måndag-Fredag 10:00-15:00 helger arbetstiden blir fördelad på skift däremellan.
Tjänsten börjar med en betald grundutbildning inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter.
Om dig
På Sitel anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska, norska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift
Teknikintresserad
Om oss
Sitel är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar såsom teknisk support, kundservice, marknadsföring och försäljning. Med 160 000 anställda fördelade över 72 kontaktcenters runt om i världen hjälper vi 2 000 företag att maximera kundupplevelsen och att bidra till lojala kunder. Vår företagskultur genomsyras av vårt syfte: We help people, one caring interaction at a time.
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus