OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund utvecklar en marknadsledande GIS-plattform för hantering och förvaltning av publik infrastruktur såsom vägnät, ledningar och fastigheter. Plattformen innehåller ett antal olika applikationer och erbjuder kraftfulla verktyg för analys och presentation av spatial information.
På uppdrag av dem letar vi nu efter en teknisk support-specialist som kommer att jobba med avancerad support mot användare av GIS-plattformen. Du ger support via email och telefon och jobbar i nära interaktion med produktexperter och utvecklingsavdelningen. Den här tjänsten erbjuder utmärkta utvecklingsmöjligheter mot befattningar som GIS-konsult eller liknande.
Vi tror att du har fler flerårig erfarenhet som användare av GIS-lösningar, men du kan också vara en nyutexaminerad GIS-ingenjör. Alternativt har du jobbat med teknisk support relaterat till mjukvara och har ett intresse för GIS-lösningar. Du är serviceinriktad och blir stimulerad av att hjälpa användare med rådgivning och problemlösning. Du har mycket god datorvana och gillar att kontinuerligt lära dig nya saker och att vidareutvecklas. Du behärskar både engelska och svenska väl i tal och skrift.
Tveka inte att ansöka om du tycker att vårt erbjudande låter intressant och känner att du stämmer väl in på kompetensprofilen ovan.
Alla ansökningar hanteras självfallet strikt konfidentiellt. Inkomna ansökningar hanteras löpande.
Om Jobshark
Jobshark erbjuder rekryteringstjänster för IT-sektorn. Vi har ca 200 kunder och däribland några av Sveriges mest framstående teknikbolag. Jobshark ingår i en företagsgrupp med ca 50 anställda.