OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett världsledande företag inom medicintekniska lösningar för dentalbranschen. Bolaget utvecklar bl.a. lösningar inom röntgen och medicinsk bildhantering. De söker nu efter en teknisk support-specialist som kommer att bli en expert på företagets verksamhetssystem för dentalbranschen. Systemet är den mest använda lösningen bland Sveriges tandläkarkliniker.
I den här rollen kommer du att jobba med avancerad support mot användare och administratörer av verksamhetssystemet. Du ger support via email och telefon och jobbar i nära interaktion med utvecklingsavdelningen.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet inom teknisk support av avancerad mjukvara. Du är serviceinriktad och blir stimulerad av att hjälpa användare med rådgivning och problemlösning. Du har mycket god datorvana och gillar att kontinuerligt lära dig nya saker och att vidareutvecklas.
Kvalifikationer:
- Gedigen erfarenhet av applikationssupport mot professionella användare
- God allmän IT-kunskap och specifikt inom Windows-miljöer
- Grundläggande SQL-kunskaper
- Relevant högskoleutbildning
Du behärskar dessutom engelska och svenska väl i tal och skrift.
Din arbetsplats är ett stenkast från centralstationen i Stockholm och det finns möjlighet till att delvis arbeta hemifrån.
Tveka inte att ansöka om du tycker att vårt erbjudande låter intressant och känner att du stämmer väl in på kompetensprofilen ovan.
Alla ansökningar hanteras självfallet strikt konfidentiellt. Inkomna ansökningar hanteras löpande.
Om Jobshark
Jobshark erbjuder rekryteringstjänster för IT-sektorn. Vi har ca 200 kunder och däribland några av Sveriges mest framstående teknikbolag. Jobshark ingår i en företagsgrupp med ca 50 anställda.