OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden
Vår kund är Skandinaviens ledande konsultbolag inom IT och digitalisering.
Om tjänsten
Arbetet innefattar felsökning/felavhjälpning, installationer av applikationer och program samt hantering av beställningar.
Några av de tekniska områden som Service desk arbetar med:
-Windows 7/10
-Citrix
-Outlook och Exchange
-Active Directory
- MS Office och Exchange
-Nätverk, VPN, mobilt bredband
- Skrivare och skrivarhantering
-Hårdvarurelaterade frågor
-Office365
Din kompetens
Vi söker dig som brinner för service och har tidigare erfarenhet av support.
Du bör vara serviceminded, driftig, analytisk och har god prioriteringsförmåga.
I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända.
Är du dessutom social, glad och har en positiv inställning även vid stressiga situationer, så är du rätt person.
Övrigt
För den här tjänsten kommer du initialt att ha din anställning hos Procruitment AB.
Lön: Fast månadslön
Omfattning: Heltid, kvartalsvis kontraktering
Start: Omgående
Placeringsort: Malmö
Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!
Om oss
Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet.
Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon.
Kontaktpersoner på detta företaget
Markus Rosen
+46 (0)70-766 36 73