OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 10 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker en Teknisk support / Systemutvecklare. Som teknisk support arbetar du främst med att besvara, åtgärda och följa upp support ärenden. Du analyserar vad som behöver göras och löser själv om du kan alternativt tar hjälp av utvecklare. Du tar fram script och lösningar för vanligt förekommande fel samt lyfter förbättringsförslag, förbättringsområden för mer långsiktiga lösningar.
Arbetsuppgifter:
- Hantera nya supportärenden
- Analysera vad som behöver göras
- Löser m h a befintligt lösningsförslag eller skickar vidare
- Ta fram script och lösningar för vanligt förekommande fel
- Rapporterar buggar i jira
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 2 års arbetserfarenhet av Java/JavaEE
- Minst 2 år SQL
- Minst 2 år Linux
- Minst 2 år agila arbetsprocesser
- Minst 2 års arbetserfarenhet av teknisk support
- Minst 2 års arbeterfarenhet aqv någon applikationsserver såsom weblogic, JBoss eller liknande av någon
- Högskoleutbildning, avklarad examen inom Data/IT, eller motsvarande kompetens
- Svenska och Engelska
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Utveckla/använda tjänster baserade på SOAP och REST.
- Utveckla/använda integrationer baserade på JMS-köer och topic.
- Utveckla/använda lösningar baserade på XML, XSD, JAXB.
- Erfarenhet med Jira.
- Förmåga att arbeta med felsökning vid supportärenden.
- Förmåga att kommunicera pedagogiskt i tal och skrift
Önskemål om personliga egenskaper:
- Positiv och utåtriktad personlighet
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström