OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Pagero.
Om företaget:
Pagero erbjuder ett Smart Business Network som kopplar ihop köpare och säljare världen över för automatiserad och säker kommunikation av affärsdokument (t.ex. ordermeddelanden, fakturor och betalfiler) i enlighet med lokala regler. Pageros öppna nätverk, i kombination med ett stort utbud av appar, hjälper företag att effektivisera sina köp- och säljprocesser samt dra nytta av korrekta och tillförlitliga data. Deras erbjudande är globalt och är oberoende av företagsstorlek, bransch och affärssystem. Bolaget är marknadsledande och växer i snabb takt. De har idag över 800 anställda fördelat på ett 30-tal kontor runt om i världen med huvudkontor i centrala Göteborg. Pagero befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på resan!
Arbetsuppgifter:
Som teknisk support hos Pagero kommer du att ingå i deras tighta support-team om fem personer samt en teamledare på kontoret i centrala Stockholm. Supportärendena kommer in via deras ärendehanteringssystem och det kan handla om likväl akuta ärenden som de som tar flera veckor eller månader att lösa. Därmed kommer arbetet bestå mycket av att analysera, felsöka och problemlösa. Du kommer även att agera tech lead för kunder samt ha kundansvar över både nationella och internationella kunder.
• Ta emot supportärenden via deras ärendehanteringssystem
• Analysera, felsöka och problemlösa
• Agera tech lead för kunder
• Kundansvar med både nationella och internationella kunder
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Några års tidigare erfarenhet av service, meriterande med IT support
• Starkt meriterande med utbildning inom IT
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet av att arbeta i databaser
För att trivas i den här rollen motiveras du av att agera problemlösande och har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Du ger inte upp i första taget och du förblir motiverad trots motgångar. Du tycker att det är viktigt att alltid färdigställa det du sätter igång och arbetar till dess att projektet är avslutat eller resultat är uppnådda. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar. Detta då du har en analytisk förmåga där du kan tänka abstrakt och komplext. Du är noggrann i ditt arbete och har förmågan att hålla och skapa struktur. Samtidigt är du uppmärksam på detaljer och upptäcker sådant som andra ofta missar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Pagero, teknisk support, support, supporttekniker, IT, IT support, firstline, secondline, SQL, databaser, ärendehanteringssystem, Pagero, Stockholm, TMS, Bravura, Heltid, Direktrekrytering, Tech Lead
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund