Teknisk support till ActiWay i Stockholm!

Teknisk support till ActiWay i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Nu förstärker ActiWay i Stockholm försäljningsavdelningen med en spännande roll inom Teknisk support. Läs mer och sök redan idag!

Har du ett tekniskt intresse och brinner för att arbeta med service och support? Lockas du av en bred roll med fokus på kunder och support inom det tekniska området? Skulle du trivas i en tjänst där du ansvarar för att supportera ActiWays kunder samtidigt som du också stöttar försäljningsavdelningen internt? Är du kommunikativ och känner dig trygg i att hantera många ärenden parallellt? Har du dessutom tidigare erfarenhet av en likande roll inom teknisk support? Då är det dig vi söker, läs mer och sök tjänsten redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

ActiWay har marknadens smidigaste system för hantering av friskvårdsbidrag och andra hälsoförmåner. Tjänsten är en spännande roll inom Teknisk support hos ett modernt och växande företag, som erbjuder en innovativ digital produkt för hantering av friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner. ActiWay är inne i en expansiv fas vilket innebär att en uppskattad kollega nu går vidare till en ny roll internt. I samband med detta söker vi nu en ny medarbetare som är redo att axla den viktiga och centrala rollen inom teknisk support.

Här får du en möjlighet att vara delaktig i utvecklingen i ett familjärt och innovativt företag. På ActiWay är beslutsvägarna korta och samarbete står alltid högt på agendan. Du blir en del av ett härligt gäng som i Stockholm består av 25 glada kollegor. Som fast anställd erbjuds du fina förmåner och givetvis ett generöst friskvårdsbidrag. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att på sikt utvecklas vidare inom företaget.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Teknisk support arbetar du brett med att supportera kunder över hela Sverige. Samtidigt stöttar du också den interna försäljningsorganisationen i tekniska frågor kring portalen. 

Dina arbetsuppgifter fokuserar främst på implementation och kundstöd:

Implementation:

• Ansvara för implementationer av nya kunder och personalistor
• Utreda tekniska förutsättningar i samband med nya eller förändrade avtal
• Vid behov medverka vid kundmöten i samband med kundimplementeringar

Kundstöd/säljstöd

• Supportera kunder administrativt vid personaluppdateringar med avvikande rutiner
• Supportera och serva kunder i alla typer av ärenden rörande portalen
• Stötta säljorganisationen i frågor av teknisk karaktär
• Vid behov även vara behjälplig i våra allmänna supportkanaler 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I denna roll kommer du att rapportera till försäljningschefen och bli en del av försäljningsavdelningen som består av ytterligare nio kollegor, som tillsammans driver försäljningsarbetet för att bygga och utöka ActiWays nätverk av kunder. Rollen innebär många kontaktytor internt, men framförallt externt där du jobbar brett med att supportera kunder över hela Sverige.

Tjänsten är på heltid med start omgående enligt överenskommelse. Du jobbar kontorstider 8-17 med möjlighet till flex. De första 3 månaderna kommer du inledningsvis att vara anställd som konsult hos TNG. Därefter finns det för rätt person mycket goda möjligheter för en fast tjänst. Tjänsten är placerad i nya fräscha lokaler nära Odenplan med närhet till service och goda kommunikationer.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har lägst en gymnasial utbildning, ett stort tekniskt intresse och brinner för att arbeta med support. För att lyckas i rollen har du systemvana samt mycket goda kunskaper i Excel, då tjänsten innebär implementering av kunder och stora personalfiler till ActiWays portal. För att lyckas i rollen har du ett stort kundfokus samt är noggrann och ansvarsfull. Vi lägger också stor vikt vid att du är kommunikativ samt professionell i dialogen med kunder. Tidigare erfarenhet av en teknisk support där du hanterat kunder via telefon, mail och web är starkt meriterande för rollen. Har du erfarenhet eller insikt i friskvårdsbranschen är även detta ett plus, men framförallt söker vi dig som har ett starkt kundfokus och känner dig trygg att supportera kunderna inom det tekniska området. samt har drivet och viljan att fortsätta lära och utvecklas. I den här rekryteringen lägger vi därför stor vikt vid din personliga lämplighet. Ett krav för rollen är dock att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG IT Digital som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2020
  • Ansök senast: 22 oktober 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


29 november 2024

IT-supporttekniker med god servicekänsla

IT-supporttekniker med god servicekänsla

29 november 2024

29 november 2024

29 november 2024