Teknisk support till AddSecure Smart Rescue

Arbetsbeskrivning

Nu finns möjligheten för dig med tekniskt intresse att arbeta i en varierad och utvecklande roll på ett spännande bolag som tryggar liv!

Om bolaget

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta. Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Smart Rescue tillhandahåller innovativa, livskritiska incidentresponslösningar för att säkerställa att organisationer, kristeam och räddningstjänster kan förebygga och reagera snabbt på offentliga eller personliga nödsituationer.

Våra innovativa, livskritiska Smart Rescue-lösningar hjälper räddningstjänster och andra organisationer att förebygga och reagera på larm, hot och nödsituationer och agera snabbt. Utöver att användas av räddningstjänster, tillämpas våra lösningar även i skolor, kommuner, industrier, evenemangsarenor, hotell och andra kritiska samhällsfunktioner.”

Om rollen

I rollen som teknisk support, med fokus på segmentet ”Personal Safety”, kommer du att tillhöra ett team på 8 personer och arbeta aktivt med support och ärendehantering för bolagets kunder. Kunderna inom segmentet Personal Safety finns främst inom kommunsektorn och brukare kan till exempel vara personal inom socialtjänsten eller på HVB/LSS boenden och motsvarande riskmiljöer. Rollen är varierad och innefattar både telefon- och mejlkontakt med kunder. Du kommer bland annat att arbeta med leverans- och orderflödet, hantera administrativa arbetsuppgifter kopplat till produkt, supportera kunder i ärenden som rör programmering och felsökning samt stötta upp vid faktura- och avtalsfrågor.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Löpande ärendehantering i Salesforce
- Teknisk support via telefon och mejl
- Administration av kunder i CRM-system
- Hantera ordrar och beställningar


Om dig

För att vara framgångsrik i rollen tror vi att har arbetat med kundservice via telefon och mejl tidigare samt har ett tekniskt intresse. Rollen är varierad och arbetsuppgifterna kan innebära både telefonkontakt med kund samt ärendehantering i CRM- och affärssystem, vilket innebär att vi gärna ser att du trivs i en varierad roll med högt tempo. Som person är du serviceorienterad, ansvarstagande och strukturerad samt kan agera lösningsorienterat. Du är en van användare av dator- och affärssystem och är öppen för att lära dig nya saker. Vidare tror vi att du tar initiativ och ser lösningar på utmaningar och problem som kan tänkas dyka upp.

Kvalifikationer

- Erfarenhet av kundtjänst
- Systemvana
- Flytande i svenska och engelska


Meriterande

- Erfarenhet av Salesforce
- Erfarenhet från att ha arbetat med larm och säkerhet


Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17 med start så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. För denna roll genomför vi bakgrundskontroll och kreditupplysning. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterande konsultchef Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 26 mars 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024