OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och behöver bli fler medarbetare!Därför startar vi utbildning till vår tekniska support för Apple den 26/11 och vi söker dig som är NORSK- DANSK eller FINSKtalande till detta.Vi söker dig som vill bli en del av vårat härliga och duktiga nordiska kundserviceteam.Vi erbjuder dig som är norsk, dansk eller finsktalande: .Arbete med en av världens mest prestigefyllda och attraktiva varumärken..Bidrag för flytt till Sverige .Arbete tillsammans med ett ungt och härligt team, centralt i Stockholms innerstad..Bidrag till hemresor .Bonussystem .En individuell kompetensutvecklingsplan samt diplom/certifikat Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig effektiv support. Apple är ett företag som genom sin design och kvalitet tar en allt större andel av marknaden.Vi söker därför dig som vill arbeta med kundservice och det senaste inom data och Mp3.Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet.Supporten vänder sig till Apple Computer s kunder i Norden.Support ges på Apples samtliga produkter såsom iBook, iPod mfl. Vi söker dig som -talar norska, danska eller finska flytande -har god förståelse för mer än ett skandinaviskt språk -gillar att ge service och hjälpa andra människor -har god inlevelse-, problemlösningsförmåga -är effektiv samt är kommunikativ -har goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska Vi ser även gärna att du har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice men det är inte något krav. INTRESSERAD?Skicka in din ansökan omgående, intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman