OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi utökar vår nordiska support för Apple och söker just nu dig som är dansk, norsk eller finsktalande och som vill bli en del av vårat härliga och duktiga nordiska kundserviceteam. Vi erbjuder dig: .Arbete med en av världens mest prestigefyllda och attraktiva varumärken..Bidrag för flytt till Sverige: 2000kr .Hemresebidrag: 1000kr i kvartalet .Arbete tillsammans med ett ungt och härligt team, centralt i Stockholms innerstad..Bonussystem .En individuell kompetensutvecklingsplan samt diplom/certifikat Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid (flera uppstartstider sker löpande) men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig effektiv support. Apple är ett företag som genom sin design och kvalitet tar en allt större andel av marknaden.Vi söker därför dig som vill arbeta med kundservice och det senaste inom data och Mp3.Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet.Supporten vänder sig till Apple Computer s kunder i Norden.Support ges på Apples samtliga produkter såsom MacBook, iPod mfl. Vi söker dig som -talar danska, norska eller finska flytande -har god förståelse för mer än ett skandinaviskt språk -gillar att ge service och hjälpa andra människor -har god inlevelse-, problemlösningsförmåga -är effektiv samt är kommunikativ -har goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska Vi ser även gärna att du har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice men det är inte något krav.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman