Teknisk support till Aspia!

Teknisk support till Aspia!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet inom IT/teknik och trivs i en dynamisk miljö? Vill du jobba på ett företag som satsar på laganda och utveckling? Hos oss ansvarar du och teamet för att leverera förstklassig service, samtidigt som företaget växer. Låter det intressant? Läs mer nedan!
OM FÖRETAGETAspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det de är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Besök vår webbplats på www.aspia.se för mer information om oss.VI ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice. Hos oss får du grundlig utbildning i service och kundhantering, och blir certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling styrs av dina egna ambitioner, och vi stöttar dig hela vägen.
Du kommer att arbeta på ett stort bolag som Aspia, vilket ger dig möjligheter till både personlig och yrkesmässig utveckling. Som anställd på Workz får du även kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad konsultchef som alltid finns till hands. Välkommen till Workz!
OM TJÄNSTENDu blir en del av ett litet och familjärt team där alla strävar mot samma mål – att ge kunderna förstklassig service. Du hanterar både interna och externa kundärenden via mail och telefon, främst inom teknisk support med fokus på IT. Din roll innebär även att behandla, handlägga och administrera dessa ärenden, samt att bidra till förbättringar och utveckling av processer och rutiner.
VEM ÄR DUDu är öppen för förändringar och gillar utmaningar. Du bör ha ett stort intresse för IT och kundservice – kombinationen av att bemöta människor och få lösa deras unika problem på bästa möjliga sätt. För att lyckas i denna roll ser vi att du är tekniskt lagd och har tidigare erfarenhet av systemsupport. Vidare ser vi att du har ett intresse och en förmåga av att samarbeta med dina kollegor och ser ett värde i att samarbeta och stötta dina kollegor vid behov.
VI SÖKER DIG SOM
Talar och skriver svenska obehindrat, samt behärskar engelska i tal och skrift
Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarade.
Tidigare arbetat av IT- eller kundsupport.
Tidigare erfarenhet inom ekonomi- och finansbranschen
Har god telefonvana samt data/systemkunskap.

PRAKTISK INFORMATIONStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Enligt kollektivavtal Placering: Torsgatan 21, centrala Stockholm Arbetstider: Kontorstider, vardagar
ANSÖKANVi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2024
  • Ansök senast: 6 mars 2025

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024