Teknisk support till Bannerflow

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Som Teknisk support tillhör du Customer Success-teamet hos Bannerflow. På Bannerflow är kunden prio ett och effektivitet och proaktivitet i de dagliga uppgifterna är högt värdesatt. Som teknisk support arbetar du mycket nära Bannerflows kunder. Du har en central roll där du ansvarar för att samla in viktig feedback från kunderna såväl som att samarbeta med techteamet när det gäller att eskalera ärenden som kräver hantering av dem.

Som teknisk support kommer du att
- Ge förstklassig support genom Intercom
- Felsöka och hantera tekniska problem
- Hantera användarfrågor (”hur gör jag/fungerar det här?”) och guida Bannerflows kunder på ett pedagogiskt sätt.
- Delta i dagliga ståupp-möten med techteamet och hjälpa till att prioritera ärenden
- Ta ansvar för pågående ärenden och följa upp dem tills de är lösta

Om företaget
Bannerflow was founded 2010 as one of the first companies in the world digitalizing the creation process of ads online. Today more than 3 000 Bannerflow ads per second are displayed all over the world. More than 1 000 brands in 60 countries have embraced Bannerflow's smart technology for making digital marketing less mysterious and more effective. For three years in a row, Bannerflow has been named as one of Sweden’s fastest growing tech companies by Deloitte Tech 50. For two years in a row, Bannerflow has been named as a DI Gasell company and also as one of Europe's 1000 fastest growing companies by Financial Times and their FT1000 list.

Din profil
Vi söker dig som:

- drivs av att skapa bra relationer och gillar att ha direktkontakt med Bannerflows kunder
- är en bra kollega som är hjälpsam och lösningsorienterad
- har ett stort tekniskt intresse och erfarenhet av att arbete tekniskt, du bör ha grundläggande kunskaper inom JavaScript, HTML och CSS
- är duktig på att uttrycka dig själv i skrift
- är strukturerad och organiserad
- försöker alltid överträffa kundens förväntan
- hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Malin Ryholt på telefon 076 875 11 46 eller malin.ryholt@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryholt

Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow

Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 16 augusti 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Software Support

Software Support

6 november 2024

Relationsskapande it-tekniker

6 november 2024

6 november 2024