Teknisk Support till Capelon

Teknisk Support till Capelon

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Capelon är ett teknikföretag som erbjuder produkter och tjänster för styrning av gatubelysning. Företaget grundades 1995 och idag räknas de som ett av de ledande företagen i belysningsbranschen när det gäller individuell styrning och övervakning av vägbelysning. Till huvudkontoret i Kungens Kurva i Stockholm söker de nu efter en tekniskt kompetens medarbetare i rollen som teknisk support. Du kommer arbeta i ett litet och dynamiskt företag och du behöver kunna ha många bollar i luften samtidigt. Det svänger fort vissa dagar och därmed behöver du ha förmågan att möta ”ad hoc”-frågor med en positiv attityd. Då du kommer att ha dialog med våra kunder så ser vi att du har en hög nivå av servicekänsla och en vilja att hjälpa till. I rollen som teknisk support kommer du att hantera olika typer av tekniska frågor från kunder som berör våra produkter eller användarfunktioner i systemstödet. Frågor kan komma in via telefon, e-post eller ärendeportal. Capelons produkter och system är teknisk komplexa och det är en fördel om du arbetet med till exempel styr- och regler, nätverk, kommunikation eller belysningsstyrning. Oavsett så ska du ha ett gediget intresse av teknik och datorsystem. Arbetet omfattar också en viss regelbunden övervakning av kunder system via vårt molnbaserade systemstöd samt vid behov att utföra interna tekniska projekt.

Kvalifikationer Vi tror du har en bred teknisk kompetens och ett stort intresse av att lära dig mer om Capelons produkter. Som person gillar att sätta dig in i detaljer och är duktig på att förstå komplexa tekniska lösningar. Du är kommunikativ och gillar interaktion med andra människor. Du bidrar med en bra stämning på kontoret med din positiva attityd.

- Har erfarenhet av kundbemötande och service
- Har minst gymnasial utbildning med teknisk inriktning eller har annan eftergymnasial teknisk utbildning

- Är noggrann, strukturerad och stresstålig
- Har lätt för att sätta dig in i nya system och är snabb på att ta till sig ny information
- Du pratar flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Meriterande är om du även talar finska.
- Det är meriterande är om du kommer från EL-sidan och har behörighet att utföra elarbeten i elcentraler. I vissa fall finns behov av teknisk support i fält (i belysningscentraler).
Tjänsten är på heltid och beräknas starta så snart vi hittat rätt person, sex månaders provanställning tillämpas. Annan omfattning kan diskuteras. Lön enligt Ö.K.

Ansökan Har vi just beskrivit din nästa tjänst? Ansök idag!
I den här processen samarbetar Capelon och B3 Personal. Vi jobbar med ett löpande urval och det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vi uppmuntrar dig därför att söka så snart som möjligt. Du ansöker på B3 Personals hemsida www.b3p.se under Lediga tjänster.
Om du har frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på alexander@b3p.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, endast frågor.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulf Gresté
076-3189499
Anna Wärdell

Alexander Ytterberg
0763286953
Alexander Ytterberg

Isabelle Westner
0760200808
Axel Axelsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: B3 Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2024
  • Ansök senast: 27 oktober 2024

Besöksadress

Rörstrandsgatan 58 11333 Stockholm
None

Postadress

Rörstrandsgatan 58
Stockholm, 11333

Liknande jobb


18 december 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

18 december 2024

18 december 2024

18 december 2024