OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny medarbetare till gruppen After Sales på Epta Sweden. Ditt huvudansvar är att ge support till både kunder och organisationen i Sverige genom att hantera de övergripande eftermarknadsaktiviteterna i form av teknisk support.
Epta Sweden är marknadsledare inom kommersiell kylteknik och levererar kyllösningar och tjänster till kunder över hela Sverige. Företaget växer i Sverige och du kommer få vara med på en spännande tillväxtresa.
Epta Sweden är en del av ett italienskt familjeföretag och internationell koncern med nästan 1000 anställda i Tyskland som varje dag ser till att maten i din lokala stormarknad eller glassen i din favoritglassbar är optimalt kyld. Från planeringen av nya stormarknader till utvecklingen av hållbara kylenheter. Företaget stödjer även kunderna genom att installera och underhålla kylsystem och kylenheter. Hos Epta Sweden kan du inte bara hålla huvudet kallt på sommaren, utan också vara en del av ett mångsidigt team som består av kollegor med många års yrkeserfarenhet och unga talanger. På företaget läggs största vikt vid ömsesidig uppskattning och arbetsglädje.
Nu söker vi dig som vill vara med och bidra till att säkerställa att kakan på ditt favoritcafé fortfarande kommer att vara perfekt kyld i morgon.
Arbetsuppgifter
Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:
Teknisk support – Ansvara för att stödja både kunder och installatörer med tekniska produktfrågor
Orderhantering – Skapa, övervaka och avsluta serviceordrar
Fakturor – Hantera kund- och leverantörsfakturering samt svara på frågor angående fakturor
Lager – Delta i inventering av både kundägt och eget lager
Service – Hjälpa till med serviceförfrågningar och registrera felrapporter
Garanti – Hantera företagets garantier gentemot kunder och partners
Reklamationer – Hantera reklamationer från fält och internt mot tillverkningsanläggningar och andra leverantörer
Diverse administration – Hantera växel, inkommande post eller liknande
I denna roll kommer du att samarbeta nära kundservice och Epta-organisationen för att säkerställa smidiga processer och leveranser. Ditt mål är alltid att garantera en positiv och professionell attityd gentemot kunder, partners och kollegor.
Epta Sweden arbetar i affärssystemet SAP.
Kvalifikationer
Du bör ha en teknisk utbildning eller liknande erfarenhet, med fokus på kommersiell kylteknik. Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för tekniska frågor. Du har mycket god datorvana och kunskap om olika affärssystem, SAP är meriterande. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal på både svenska och engelska.
Vem är du?
Du har stark problemlösningsförmåga och hittar snabbt lösningar på olika utmaningar som uppstår under en arbetsdag. Du bör dessutom ha sinne för detaljer och gilla ordning och reda. Du är självgående och samtidigt en lagspelare som tycker om att arbeta både självständigt och i team. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel.
Du har en strukturerad, systematisk och praktisk inställning. Du är proaktiv och serviceminded och sätter alltid kunden i första rummet. Du tar personligt ansvar för samordning av operativt arbete. Du har förmåga att göra självständiga bedömningar för att planera, prioritera och utföra arbetsuppgifter under en dynamisk arbetsbelastning.
Mer om Epta
Du bli en del av ett starkt sammansvetsat familjeföretag, där du kommer att uppleva en fantastisk blandning av ny teknik och en modern arbetsplatskultur.
Epta går längre än så och erbjuder 30 + 3 ("klämdagar") dagars betald semester per år. Du får mer tid att koppla av, ladda om och göra det mesta av din välförtjänta ledighet!
Som Epta anställd har du rätt att nyttja ett friskvårdsbidrag på 3 000 kr per år.
När du börjar på Epta får du en värvningsbonus för andra bra kandidater som du rekommenderar att företaget anställer.
Det är dags att festa! Ha kul med dina kollegor på personliga teamevenemang.
Balansera arbete och privatliv perfekt med flexibla arbetstider.
Har du ett husdjur som du vill ta med till kontoret? Fråga ditt team om företagets djurvänliga policy och ta med din lurviga vän till jobbet.
I denna tjänst får du en möjlighet att hjälpa till att göra världen till en bättre plats och delta i företagets volontäraktiviteter.
Mer om tjänsten
Direktrekrytering med goda anställningsvillkor
Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: Kista
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!