OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett bolag med expertis inom kundservice, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker en medarbetare inom teknisk support som vill bli en del av en modern och dynamisk organisation i Stockholm.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innebär att du tar emot frågor via telefon och mail från företagets kunder och på bästa sätt hjälper dem till rätt lösning. Det är meriterande med erfarenhet av tidigare arbete inom service, kundtjänst eller teknisk support. Det är även ett plus om du har ett stort intresse av fiber/nätverk.
Arbetsdagarna skiljer sig åt och du får en stor betydelse och i många fall, personlig relation med kunderna och kan påverka ditt arbete och framtagna lösningar i hög grad.
Dina personliga egenskaper
För att passa för tjänsten är du en positiv och serviceinriktad person som alltid sätter kunden i fokus. Du har en god teknisk grund att stå på som gör det lätt för dig att tillgodogöra dig nya tekniska kunskaper. Du talar med ett leende på läpparna och har ett gott bemötande i alla situationer.
Har du erfarenhet från kundtjänst eller teknisk support sedan tidigare är detta meriterande men stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Det är även meriterande om du har en utbildning inom nätverk/IT.
Vi söker dig som:
- Har god datorvana
- Har goda kunskaper i svenska och engelska
- Lätt att samtala med människor
- Är ansvarsfull, har ett glatt, trevligt och lyhört bemötande
- Är ödmjuk och nyfiken
- Utbildning eller intresse för fiber/nätverk
Om bolaget
Ända sedan starten har organisationens fokus varit att utveckla deras produkter i nära samarbete med kunderna. Framför allt kommer du till en plats där du får mycket stöttning och hjälp av kollegor samt får göra din röst hörd där skratt är en naturlig del av vardagen.
Fast lön samt tillkommande förmåner till alla medarbetare. Utbildningen startar så snart tjänsten är tillsatt, så ansök redan idag. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 15/9 - 2019.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl, linn.stahl@amga.se.