OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska har i idag 60 butiker runtom i Skandinavien samt sin internationella hemsida Indiska.com. De strävar efter hållbarhet på alla områden och att erbjuda sina kunder produkter till bra kvalitet och pris.
Din roll
Som Teknisk support hos Indiska kommer du att ta dig an ärenden gällande exempelvis Windows, Mac, kvittoskrivare, betalterminaler, nätverk och kassasystem som inte fungerar. Utöver detta kommer du att vara den organisationen vänder sig till när de behöver hjälp med exempelvis installation av nya telefoner eller diverse nätverksproblem. Du kommer att arbeta och utgå från huvudkontoret i Värtahamnen, som idag består av 45 anställda, men tillhöra ett tekniskt supportteam på fyra personer. Mestadels av dina arbetsuppgifter kommer gå att lösa remote men vid behov kommer du även att behöva åka ut till Indiskas fysiska butiker.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Teknisk Support till Indiska butiker runt om i Skandinavien
- Tekniskt Support till Indiska huvudkontor
- Hjälpa till med diverse tekniska problem på huvudkontoret
Genom denna roll kommer du att bli en del av ett familjärt företag med drivna och kunniga kollegor. Du kommer att få arbeta med många olika system samt ha kontakt med spännande kunder inom detaljvaruhandeln.
Placering: Värtahamnen, Stockholm.
Start: September.
Arbetstider: Kontorstider.
Omfattning: Heltid.
Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Clevry och jobbar som vår konsult ute hos Indiska. Efter uppdragets slut finns det stora chanser att bli anställd hos Indiska.
Din profil
För att lyckas i denna tjänst ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll. Exempelvis har du jobbat som servicedeskmedarbetare, IT-support, Tekniker eller kommer från en annan teknisk support-roll. Vidare har du goda kunskaper i Microsoft samt nätverk och kommunikationslösningar. Du behöver även ha god kännedom av iPads då dessa används som kassor ute i butikerna. Övriga skallkrav är att du är flytande i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Körkort är meriterande men inget krav.
Förutom att du har god datorvana ser vi gärna att du som söker har lätt för att sätta dig in i och lära dig nya system.
Som person lösningsorienterad, serviceinriktad och har alltid kunden i fokus. Du har lätt för att anpassa dig till nya miljöer och bemöta olika typer av människor. Du ser inte oväntade skeden som ett problem utan snarare som en möjlighet att lära dig något nytt. Du kommer att ha flera ärenden igång samtidigt vilket innebär att du måste ha en struktur i ditt arbetssätt och vara van att prioritera.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen skicka ett mail till anna.almen @clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)