Teknisk Support till kund i Kalmar!

Teknisk Support till kund i Kalmar!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Företaget är en nordisk teleoperatör verksamma inom telekombranschen. Företaget har i detta fall valt att vara anonyma och mer information om företaget får du vid eventuell kundintervju. Frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig konsultchef, i detta fall Molly Håkansson ( molly.hakansson@clevry.com).

Din roll

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och som sträcker sig till 31 januari. Detta innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry och uthyrd som konsult ute hos kund. Då detta är en projektanställning kan inte en överrekrytering efter uppdraget garanteras, det finns däremot chans till att stanna kvar på bolaget i en annan roll/uppdrag.

Kunden är i processen av att implementera en ny tjänst till deras företagskunder och det är specifikt i detta projekt som du kommer arbeta i. I din roll som teknisk support kommer du vara den främsta kontakten med företagskunderna för att tillsammans med kunderna bestämma när implementering av den nya tjänsten ska ske. Detta kommer du att dokumentera i datasystem för att sedan övervaka processen och se till att den går felfritt för att efter en avslutad implementering ha avstämningar med kunderna. Du kommer också att få en gedigen utbildning i de stödsystem du kommer att behöva för att bedriva ditt arbete på bästa sätt.

Start: Omgående

Omfattning: Heltid fram till 31:e januari

Arbetstider: Kontorstider

Placeringsort: Kalmar

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Daglig kontakt via mail och telefon med företagskunder angående mobilabonnemang och implementering av den nya tjänsten.
- Rapportering och dagligt arbete i Excel
- Felsökning i datasystem
- Avstämningar med kunder


Din profil

Vi söker dig som har någon typ av teknisk eller administrativ bakgrund inom IT eller telekom. Det är meriterande om du har en utbildning inom teknik från gymnasiet eller högskolan, alternativt om du tidigare jobbat med support och service mot slutkund. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och drivs av att lära dig nya saker.

Vi tror att du som person trivs med att jobba i team och har lätt för att samarbeta. Vi tror att du är noggrann, nyfiken och att du ser möjligheter. Dessutom ser vi gärna att du är initiativrik, ansvarsfull och handlingskraftig. Har du erfarenhet och kunskap av Excel är detta högst meriterande. Då arbetet även innebär mycket kontakt med kunder och kollegor båda via mail och telefon ser vi att du som person är social och kommunikativ.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Efter att du har skickat in din ansökan kommer vi att behandla den så snart vi kan. Om du aktuell för tjänsten kommer vi sedan att kontakta dig för en telefonavstämning. I denna rekryteringsprocess tillämpar vi ett löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef på (molly.hakansson@clevry.com).

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 10 februari 2022

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024