Teknisk support till nordiskt tjänsteföretag

Teknisk support till nordiskt tjänsteföretag

Arbetsbeskrivning

Är du en tekniskt lagd person, trygg att jobba självständigt och med erfarenhet från teknisk kundservice? 
Vill du bli en del av ett nordiskt serviceföretag i deras innovativa tillväxtresa?
Då är det här en tjänst för dig!

Ansökan sker via hemsidan. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Johanna Rooth på 070 - 813 73 71. Urval sker löpande.

Vår kund är ett innovativt företag inom välfärdsteknik för hälso- och sjukvård. Företaget erbjuder tjänster för en säker läkemedelskedja inom professionell hemsjukvård. Kärnan i företaget är att skapa högvärdiga innovationer i kombination med hög serviceanda. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Dina arbetsuppgifter
I din roll som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta självständigt och ha en viktig roll i ett tillväxtbolag med hög ambitionsnivå. Du kommer tillsammans med dina kollegor ge teknisk support till företagets kunder i hela Sverige. Ditt arbete kommer innebära att på ett professionellt sätt bemöta kunder både på mejl och telefon och därmed säkerställa hög kundnöjdhet och dagligen i samtal supporta kunderna. Du kommer ge support till projektledare, säljare och övrig personal med diverse tekniska frågor och behöver därför snabbt kunna hantera och identifiera inringandes problem. För rätt person finns det på sikt goda utvecklingsmöjligheter. 

Skallkrav
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Teknisk support 

Meriterande
• Erfarenhet från kundsupport eller liknande roll
• Norska, danska eller finska språkkunskaper 

För att lyckas i rollen som teknisk supportmedarbetare behöver du besitta känsla för bra service och ha ett gediget teknikintresse för att lätt kunna sätta dig in i olika frågeställningar. Du behöver kunna arbeta självständigt och vara trygg i den rollen. Eftersom du dagligen kommer ha stor kontaktyta blir det viktigt att du har god vana att kommunicera i tal och skrift samt ha ett stort kundengagemang, där du är både lyhörd och lösningsorienterad inför de tekniska problem du ska vara behjälplig med. 

Övrigt
Start: Omgående eller enligt överenskommelse 
Placeringsort: Uppsala
Arbetstider: Heltid med rullande schema. Var tredje helg samt förekommer röda helgdagar. 

Du kommer initialt att vara uthyrd som konsult i 6 månader via oss på OnePartnerGroup. Därefter finns mycket goda möjligheter att bli direktanställd hos vår kund. Den här rekryteringsprocessen hanteras av OnePartnerGroup. Alla eventuella frågor rörande tjänsten går till OnePartnerGroup.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2021
  • Ansök senast: 14 maj 2021

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Handläggare till MSB:s nya svarstjänst

Handläggare till MSB:s nya svarstjänst

1 november 2024

1 november 2024

1 november 2024