Teknisk support till PostNord Strålfors

Teknisk support till PostNord Strålfors

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura på 12 månader och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

PostNord Strålfors levererar digitala kommunikationslösningar i världsklass. Denna tjänst är placerad på deras kontor i Alingsås där majoriteten av arbetet rör digital support av dessa med kunden i fokus. Inledningsvis får du introduktion och stöttning av kollegor med mångårig erfarenhet för att utvecklas i rollen och bli varm i kläderna. Företagskulturen präglas av engagemang och pålitlighet och man arbetar i agila team för att lösa ärenden som kommer in via telefon och ärendehanteringssystem.

Arbetsuppgifter:

Din främsta arbetsuppgift i denna roll är att stötta verksamhetens företagskunder i användet av PostNord Strålfors digitala tjänster. Du hanterar den dagliga leveransen och agerar teknisk support kring de digitala tjänster som företaget erbjuder. I rollen tar du stort ägandeskap i dina ärenden och ser till att leverera lösningar. Utveckling och effektivisering av arbetssätt och ökad kundnöjdhet är något du dagligen arbetar för. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och funktioner internt för att skapa ett optimalt hanteringsflöde där kunden känner förtroende för dig.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning eller högre
• Erfarenhet av en teknisk och problemlösande roll
• Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska
• God datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system

Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och trivs i en problemlösande roll. Att ta egna initiativ, vara ansvarstagande och kreativ ser du som motiverande och du vill alltid veta mer om produkterna du arbetar med. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan anpassa din kommunikation efter mottagaren.Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att prioritera i ditt arbete utefter de ärenden som inkommer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Alingsås
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk support, kundmottagare, servicedesk, first line, kundservice, kommunikation, teknik, support, IT-support, EDI, order, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, Alingsås

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2022
  • Ansök senast: 5 december 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024