Teknisk support till Sergel

Teknisk support till Sergel

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Sergel har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Sergel en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Sergel är en av de ledande leverantörerna av kredithanteringstjänster i Norden. De erbjuder tjänster inom kreditscoring, inkasso, köp av fordringar samt meddelande- och betallösningar. Sergel Group har drygt 400 anställda i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Sergel är ett företag som bryr sig om människorna de möter och du möts av en arbetsplats som präglas av personlighet, professionalism och engagemang.

Arbetsuppgifter:

Som teknisk support på Sergel stödjer du säljorganisationen i tekniska frågor för samtliga tjänster inom Connect. Ditt dagliga arbete innebär B2B support där du ska agera 1st linesupport och lösa inkommande kundärenden samt stötta i affärsdialoger med befintliga och potentiella kunder. I rollen är du också involverad i systemintegrationer och andra projekt tillsammans med kunder och partners, och arbetar för att säkerställa en så kvalitativ support som möjligt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av teknisk support alternativt relevant utbildning
• Erfarenhet av en kundnära roll
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• Meriterande med kunskap inom programmering, systemintegration och webbaserad teknik

För att trivas i rollen som teknisk support ser vi att du motiveras av att agera problemlösande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Du trivs i en roll med breda kontaktytor, såväl internt som externt. Du är bekväm i kunddialogen och räds inte för tekniska samtal. Vidare tar du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Slutligen är du som person nyfiken och motiveras av att sätta i gång och driva idéer och projekt framåt!

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, city
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: 2nd line, Technical Support Specialist, second line, andra linan, first line, 1st line, teknik, support, tech, teknisk support, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, IT, programmering, webbaserad teknik, systemintegration, implementation, implementering, finans, bank, Stockholm, heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2022
  • Ansök senast: 8 januari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024