Teknisk support till spännande företag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom kundservice, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker en medarbetare till teknisk support som vill bli en del utav en modern och dynamisk organisation i Stockholm.

Arbetsbeskrivning

Tjänsten innebär att du tar emot ärenden via telefon och mail från företagets kunder och på bästa sätt hjälper dem. Vi ser helst att du har arbetet med försäljning, service, kundtjänst eller teknisk support tidigare. Det är även ett plus om du har ett stort intresse för teknik. Arbetsdagarna skiljer sig åt och du får en stor betydelse och, i många fall, personlig relation med de kunder du har kontakt med och träffar.

Dina personliga egenskaper

För att passa för tjänsten är du en positiv och serviceinriktad person som alltid sätter kunden i fokus. Du har ett stort intresse för det tekniska området som gör det lätt för dig att tillgodogöra dig nya tekniska kunskaper. Du talar med ett leende på läpparna och har ett gott bemötande i alla situationer. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vi söker dig som:

 Har problemlösande färdigheter
 Har goda kunskaper i svenska
 Har god social kompetens och lätt att samtala med människor
 Är ansvarsfull, har ett glatt, trevligt och lyhört bemötande samt stresstålig
 Är ödmjuk och vill lära dig
 
Om bolaget

Ända sedan starten har organisationens fokus varit att utveckla deras produkter i nära samarbete med kunderna. Framför allt kommer du till en plats där du vågar vara annorlunda, får mycket stöttning och hjälp av kollegor samt får göra din röst hörd där skratt är en naturlig del av vardagen.

Fast lön samt tillkommande förmåner via kollektivavtal. Utbildningen startar så snart tjänsten är tillsatt, så ansök redan idag!

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 28/10 - 2018.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh, 076 394 22 04.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 16 oktober 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024