OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den som alla polare ringer till så fort de har något tekniskt som strular? Är du äckligt strukturerad när du arbetar och har full koll på bredbands- och växellösningar? Då ska du läsa vidare!
Om företaget:
Till ett väletablerat telekomföretag söker vi nu en supporttekniker till deras nya kontor i Malmö. Företaget är en stor aktör inom telekombranschen och erbjuder ett brett utbud av tjänster som exempelvis mobiltelefoni, fast telefoni, bredband- och mobila växeltjänster.
Arbetsuppgifter:
Din huvudsakliga uppgift som Teknisk Support är att besvara inkommande samtal från kunder som har så pass avancerade frågor att inte företagets kundtänst kan lösa dem. Det du gör? Du löser det! För att lösa arbetsuppgifterna på ett bra sätt krävs det således att du har stenkoll på företagets tekniska produkter.
Krav för tjänsten:
- Du har tidigare erfarenhet från tekniskt supportarbete.
- Du är extremt strukturerad när du arbetar.
- Du är pedagogiskt lagd.
- Du talar och skriver god svenska.
Du skall dessutom ha kunskaper inom följande:
- PBX - IP-växlar på plattformarna Telavox, Mitel, Broadsoft.
- Accesser ? Fiber, Stadsnät, LAN.
- Siptrunk MDA - Telepo.
- Mobilabonnemang.
- Koax.
- Fastnummer i mobilen.
- ADSL.
- Analoga telefoniabonnemang.
Villkor:
Du arbetar på företagets nyöppnade och tillika fräscha kontor mitt i Malmö. Du har fast lön, och arbetar under vanliga kontorstider måndag till fredag.
Maila din ansökan med CV, Personligt brev och gärna en bild till: phtech@worq.se
VÄNLIGEN MÄRK DIN ANSÖKAN MED: "PhTech"
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Fredrik Hansen
0104952540
Fredrik Hansen
0104952540
Christoffer Ryberg
0104952540