Teknisk support till världsledande företag

Teknisk support till världsledande företag

Arbetsbeskrivning

Sprio söker dig som har ett tekniskt intresse och drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar mot inringande kunder som har frågor om appar, smartphones, datorer och surfplattor. Låter det som ett jobb för dig? Fortsätt då att läsa!

Anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt praktiskt för att du sedan ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. Du behöver ingen tidigare arbetslivserfarenhet, det viktigaste är din personlighet och din vilja att lära dig. Tjänsten är på 80-100% där du jobbar efter ett rullande schema för en fyraveckorsperiod och får lön enligt kollektivavtal.


Din profil: 

- Kommunikativ och noggrann
- Gillar att leverera service över telefon
- Trivs med att jobba i team mot gemensamma mål
- Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Innehar en fullständig gymnasieexamen
- Vill jobba för ett starkt och världsledande bolag
- Erfarenhet av iOS och/eller MacOS eller jämförbar teknik rekommenderas

I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.

Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan redan idag. Hoppas vi ses!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio AB
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 17 mars 2020

Besöksadress

St Eriksgatan 117
None

Postadress

St Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


1 november 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024