OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GarantGruppens verksamhet består av teknisk service.6-7 utav våra avtalskunder köper även tjänsten teknisk support, vilket vi utger till 150 serviceföretag som ingår i konceptet.
Du som söker denna tjänst skall alltså vara serviceteknikernas hjälp till att lösa tekniska problem på produkterna de reparerar.
Antalet märken denna tjänst innefattar är 6-7 stycken.
Du får spetsutbildning av tillverkare/grossist.
Du skall kunna tala/skriva/förstå engelska då tillverkarna ofta har dokumentation på detta språk.
Många tekniker ringer in för att få råd då de är ute på plats med produkten framför sig. Du behöver, självklart efter utbildning, därför känna dig trygg i att använda tillverkarens system för att snabbt hitta den dokumentation som hjälper teknikern till lösning av problemet.
Många skickar även mejl med problembeskrivning som du kommer att besvara. Då många är i behov av din hjälp behövs en strukturerad effektivitet. Jobbet kräver att du kan resa iväg ibland på utbildningar hos tillverkarna. Sannolikt har du själv jobbat som servicetekniker men vill ha en administrativ tjänst istället. Vi ser nämligen det som ett krav att du som söker den här tjänsten har den erfarenheten, då kommunikationen med teknikerna blir enklare då. Välkommen med din ansökan snarast då tjänsten kommer tillsättas snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Tjörnemo
0703484859
VD Axel Alm
08-7612626
Moa Johansson
ansokan@misa.se
Försäljningschef Anders Jansson
040-358300
VD Peter Carlsson
040-358300
Personalchef Henrik Lundback
225-35802
Affärsrörelsechef Jonas Nyberg
0225-35813
Produktionsledare Tommie Andersson
070 255 21 73
Enhetschef Lina Werning