Teknisk Support/Administratör

Teknisk Support/Administratör

Arbetsbeskrivning

Som Supportadministratör via oss på NSC kommer du placerad ute hos kund arbeta med att assistera hur vår kund hanterar och förbättrar samarbetet med sin reparationspartner.
Vår kund erbjuder reparation- och kalibreringstjänster till flera företag över hela världen och det är dessa du kommer att supporta genom administration, kundkontakt via telefon och mejl samt förankra informationen via vår kunds närverk.


Arbetsuppgifter:
· Utföra utlåningsadministration för länder utanför Europa
· Godkänna verifiering av reparationstillstånd
· Supporta reparation av SPOC
· Verifiera fakturor från slutkund
· Agera koordinator och kontaktperson i reservdelshantering mellan slutkund och servicecenter samt försäljningskontor
· Få överlämningsuppgifter från våra egna reparationscentraler
· Agera försäljningsstöd för handenheter överförda till slutkund
· Agera Processägare och ansvara för service och reparation till anslutna tekniker


Om oss:
Vi på NSC är experterna som ser till att våra kunders kunder blir nöjda. Vi erbjuder konsulttjänster inom diagnostik, metodutveckling, IT och utbildning inom dessa områden. Inom området Security erbjuder vi produkter och tjänster samt support & utbildning.
Kvalitet är ett ledord som genomsyrar alla våra processer. Vi strävar efter att alltid överträffa våra kunders förväntningar och vi arbetar med ständiga förbättringar av vår verksamhet och oss själva i ett öppet och tryggt klimat där frågor som dessa kan blomstra.
Miljön är viktig för oss och för våra kunder, nu och i framtiden, därför ska vi skydda miljön genom att förebygga förorening genom planering och samordning av våra transporter samt följa & överträffa de miljölagar som ställs på oss.
Vi är placerade i Göteborg (Hisingen) i sprillans nya och luftiga lokaler; två minuters promenad till Hisingsparken & Sankt Jörgen.
Läs mer om oss på vår hemsida!
https://www.nscsweden.com/


Kvalifikationer:
Vi söker dig som med utmärkt kommunikativ förmåga, flexibilitet och stark anda för detaljer vill vara en del av NSC-familjen i ett öppet och prestigelöst klimat där vi ger dig långsiktighet, trygghet och utveckling. Vill du vara vårt ansikte utåt?
Skallkrav:
· Minst fem års erfarenhet av liknande roll inom admin/support
· Goda kunskaper inom Officepaketet
· Flytande svenska & mycket god engelska
Starkt meriterande:
· Erfarenhet från Supply Chain-hantering
· Erfarenhet av reservdelshantering
· Erfarenhet från SAP eller motsvarande
· Spanska


Övrig info:
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Anställningstyp: Tillsvidareanställning
Omfattning: 100 %
Arbetstider: 8-17


Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NSC Sweden Consulting AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 23 september 2021

Postadress

Katrinerovägen 2 A
Göteborg, 41749

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

20 december 2024