OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget:
Projektportalen är det mindre, familjära företaget med korta informella beslutsvägar och hög flexibilitet. Just nu söker vi en intern projektledare inom teknisk support. Projektportalen finns till för att underlätta hantverkares vardag. Tjänsten innebär daglig kundkontakt där du är länken mellan kunderna och dina kollegor. Du är den interna projektledaren med god support- och kundkännedom. Din uppgift är att stötta kollegor och kunder i den dagliga verksamheten. I den här tjänsten har du möjlighet att forma din roll åt det håll du önskar, möjlighet att ta egna initiativ, tänka kreativt samt ta mycket eget ansvar. Detta är en bred roll som kan förändras över tid beroende på dina egna preferenser samt vart behov och efterfrågan finns.
Vi söker dig som:
Har någon typ av eftergymnasial utbildning inom teknik. Som person är du serviceinriktad samt har en vilja att ta för dig och komma med nya idéer. Du är problemlösningsfokuserad, självgående och trivs med den dagliga sociala kontakten med kunder och kollegor. Du har gärna ett par års erfarenhet av kundhantering samt förstå vikten av att tillgodose kunders behov. Vi ser att du som söker har en bakgrund inom sälj eller annan typ av serviceyrke samt motiveras av att ha många bollar i luften. För oss väger din personlighet, vilja och driv för att utvecklas tungt. Noggrannhet och struktur är a och o. Det är meriterande om du är tekniskt lagd och har lätt att komma in i nya tekniker samt har erfarenhet av hantverksbranschen.
Om företaget:
Projektportalen lanserades för 5 år sedan och är ett verksamhetssystem för bygg- och servicebranschen. De har lång erfarenhet av projektledning, kundservice och utbildning. Projektportalen utvecklas ihop med branschförbunden och dess medlemsföretag. De gör olika branschanpassningar för att ytterligare förbättra systemet. Med över 200 kunder och 61 000 skapade projekt finns det idag runt 2 500 dagliga användare. Här får du möjligheten att ta dig an en mer aktiv roll och växa i takt med företagets utveckling.
Om anställningen:
Du kommer att vara anställd som konsult hos Xamera, det innebär att du är heltidsanställd hos Xamera de första 6 månaderna. Den fulla ambitionen är sedan att du ska gå över i en anställning hos Projektportalen. Xamera vill att du ska trivas på jobbet, du får därför en konsultchef som finns där för dig att bolla tankar och frågor med under din tid. Som konsult via oss får du ta del av ett trygghetspaket där det bland annat ingår tjänstepension och försäkringar. Du kommer även att bli en del av Xameras nätverk där du kommer att få utbyte med andra konsulter, detta genom events, utbildningar och AW:s.
Xamera är karriärföretaget som specialiserar sig på att du ska hitta helt rätt i karriären inom IT- och tekniksektorn, hos Xamera finns ett urval av spännande karriärmöjligheter för ingenjörer och tekniska profiler!
Startdatum: Enligt överenskommelse.
Allmän information:
Ansök genom länken nedan! Hittar du den inte? Klicka här: LÄNK. Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta rebecka@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag.
Ort: Stockholm.
Publiceringsdatum: 2020-08-20.
Sista ansökningsdatum: Intervjuer kommer att hållas löpande.