OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bredband2 är en nationell leverantör av användarvänliga och snabba bredbandstjänster i fiberbaserade nät från Malmö i söder till Kiruna i norr. Kunderna erbjuds tjänster som kraftfull uppkoppling till Internet (1 Gbit/s), IP-telefoni, TV, lagring med backup, säkerhetslösningar och avancerade företagstjänster. Bolaget är en av Sveriges största leverantörer av fiberaccesser med över 100 000 bredbandskunder.
Bredband2 i Skandinavien AB (publ) grundades 1989 och har cirka femtusen aktieägare med notering på Nasdaq OMX Stockholm, First North.
Bredband2 förstärker nu sin support med ytterligare medarbetare. Vi lägger stor vikt vid den personliga lämpligheten, då den tekniska supporten är vår främsta kanal för att hjälpa våra kunder och marknadsföra vårt varumärke och produkter.
Arbetsuppgifter
- Besvara inkommande samtal från kunder
- Besvara inkommande e-post från kunder
- Felsöka och lösa kundernas tekniska problem
- Arbeta i Bredband2s olika system för nät och IP-telefoni administration
Kvalifikationer
- Tidigare dokumenterad erfarenhet från teknisk support
- Serviceminded
- Lösningsorienterad
- Stresstålig
Vi erbjuder
- Goda möjligheter till utveckling i ett av Sveriges snabbaste växande teknikföretag.
- Modern och centralt belägen arbetsplats, nära till centralstation och lunchrestauranger.
- Möjligheten att arbeta på ett företag som alltid ligger i framkant.
- Friskvårdsbidrag
Tjänsten är på heltid 40/h i veckan.
Då tjänsten skall tillsättas omgående kommer urval ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Ohlin
040-6219767
Kundtjänstchef Anders Ohlin
0770518500
Servicemanager Magnus Hast
0406219765
Servicemanager Magnus Hast
Anders Ohlin
Head of Business Services Magnus Hast
Chef företagsservice Magnus Hast