Teknisk Supportmedarbetare

Teknisk Supportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu två supportmedarbetare till Nordens ledande omsorgsföretag i Solna. Är du teknisk lagd med en hög servicenivå? Skulle andra beskriva dig som noggrann, lösningsorienterad och prestigelös? Välkommen med din ansökan!


Du kommer tillhöra ett nystartad IT Service Desk och ha en avgörande roll i uppbyggnaden av denna avdelning. Vi letar efter någon med erfarenhet av kundtjänst eller support inom personalintensiva verksamheter med hög transaktionsvolym. Då avdelningen är nystartad förväntas du hantera stora mängder ärenden direkt från start. Vi ser gärna att du har intresse för teknik och kunskap inom administration/support av Microsoft 365, Google Workplace, Citrix, Azure och mobil enhetsupport (iPhone och Android).

Arbetet kommer att utföras från kontoret i Solna under kontorstider (08:00-17:00) på helgfria vardagar. Tillträde är den 11 september med uppdragslängd i 6 månader, med stor chans för anställning hos kund. 



Ansvarsområden
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar hantering av inkommande ärenden via telefon och ärendehanteringssystem samt att vara den som ger support på plats för de interna medarbetare på huvudkontoret i Solna. Du kommer att vara en del av ett team bestående av 3-4 personer.



Kvalifikationer
För att lyckas i rollen värderar vi personliga egenskaper högt. Vi söker någon som är social, driven och trivs i ett högt tempo. Du bör vara hungrig efter att lära dig mer och utvecklas. Självgående arbete och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper. Du bör vara analytisk och noggrann samt flexibel och öppen för nya lösningar och arbetssätt. 

Om du är teknikintresserad och har erfarenhet av teknisk support, är van vid att hantera telefonkommunikation och är beredd att ge fjärrsupport samt vara behjälplig med datorinställningar för de interna anställda på huvudkontoret, då är detta en spännande möjlighet för dig att vara med och påverka och utveckla supportarbetet.  Du välkomnas till  en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att vara med och sätta rutiner för den nystartade gruppen. 



Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juli 2023
  • Ansök senast: 11 september 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024