OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MoreFlo levererar kassasystem, kortterminal och andra betallösningar. Vi har en stark tillväxt och söker nu en duktig supporttekniker för att förstärka vår supportavdelning. Arbetet kommer främst att bestå av att lösa kundernas ärenden över telefon eller mail, men även att bidra till att utveckla avdelningen.
Vi söker dig som tycker att det är roligt att jobba med både teknik och människor. Vi tror att rollen passar bäst för dig som:
Har god social förmåga och trivs med att prata i telefon.
Har kunskap inom grundläggande Windowskonfiguration, nätverkskunskap och god teknisk förståelse. Detta är ett krav då vi arbetar mycket med konfiguration och felsökning av såväl kassasystem som kortterminaler.
Har lätt för att lära dig och på egen hand utforska hur man felsöker, hittar och åtgärdar problem med såväl kassadatorer som kvittoskrivare och kortterminaler på ett snabbt och effektivt sätt.
Gillar att hjälpa människor och hitta lösningar på problem.
Kan skriva och tala korrekt svenska utan problem för att kunna hantera såväl e-post, chatt samt uppdatering av manualer och instruktioner.
Klarar av att hålla humöret uppe även under stressigare perioder.
Kan hålla dig uppdaterad om nyheter inom branschen och nya lösningar samt kunna kommunicera och dela erfarenheter med övriga supportavdelningen för att bygga en support i världsklass.
Engelska är ett krav, norska och/eller franska en stor fördel.
I rollen ingår förutom support till kunderna även uppdatering av manualer och lathundar, skapande av instruktionsfilmer, testning av nya versioner och samarbete med utvecklare samt i vissa fall hjälp vid leverans av nya system.
Placeringsort Karlstad. Körkort är en fördel.
Tycker du att det låter spännande? Skicka din ansökan till jobb@moreflo.com så snart som möjligt.
Vi accepterar endast ansökningar via mail.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sarah Nääf
0723899715