OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Great Security är ett av Sveriges största privatägda säkerhetsföretag med nästan 400 medarbetare och en omsättning på över 670 miljoner. Verksamheten bedrivs över hela landet både lokalt och nationellt, dessutom hanterar vi en del kunder i de övriga nordiska länderna. Vi finns etablerade med kontor och butiker på för närvarande 26 orter. Affärsområdet Nordic Solution är specialiserat inom stora projekt mot rikstäckande kunder i flera branscher. Vi söker nu ytterligare en kompetent medarbetare till vårt servicecenter i Skarpnäck.
Kan du säkerhetsteknik och brinner för kundservice/arbetsledning?
Arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett team som tillsammans hanterar serviceärenden avseende tekniska säkerhetssystem såsom inbrottslarm, passersystem, CCTV och brandlarm. Det handlar om att ta emot diverse serviceärenden, beställningar och felanmälningar via telefon, mejl och webb. Du kommer att leverera teknisk support direkt till kund och vara med och planera och fördela arbeten till tekniker och underleverantörer runt om i hela landet. Du kommer att vara teknisk expert i teamet.
Din bakgrund/Kvalifikationer Det krävs att du har arbetat som säkerhetstekniker, både med installation, service och driftsättning av olika säkerhetsprodukter. Har du erfarenhet av ARX och RCO så är det extra meriterande. Oavsett vilken bakgrund du har så behöver du förutom teknisk kompetens en naturlig servicekänsla, ett strukturerat arbetssätt samt social kompetens. Självklart är du en produktiv och resultatinriktad person och vi utgår också ifrån att du är svensk medborgare och behärskar det svenska språket väl i tal och skrift.
Intresserad? Du är varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringskonsult Exelect AB. Ansökningar behandlas löpande så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Kontaktperson hos Exelect är Anders Hanberg, 070-413 99 03.