Teknisk supprt/2nd line support

Teknisk supprt/2nd line support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Bravura söker för kunds räkning medarbetare som kommer arbeta med 2nd line support. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.

Denna tjänst är ett konsultuppdrag och en del av vår personaluthyrning. Detta innebär att du arbetar som konsult initialt via Bravura med goda möjligheter på sikt till tillsvidareanställning hos våra samarbetsparter.

Arbetsuppgifter:

Företaget står inför en stor förändring där de ska implementera ett nytt system. Du ingår i ett team med en viktig uppgift att agera länken mellan det gamla och nya systemet som arbetar för att säkerställa att kunderna ska få sin beställning komplett och i rätt tid.

I rollen löser och hanterar du en stor variation av beställningar från företagets privatkunder. Initialt innebär det främst att hantera många ärenden på kort tid och med tiden är målsättningen att det dagliga arbetet ska utvecklas till mera djupare analyser och lösning av mer komplexa ärenden.

Teamet du ingår i är en ny gruppering inom företaget och det kvalitativa arbetet gruppen gör kommer att sätta standarden för företaget och deras kunder.

Profil:

• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT
• Erfarenhet av teknisk support
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo och är inte rädd för att ta dig an nya utmaningar. Du har ett stort intresse för teknik och strävar efter att ge service på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Vidare så är du en lagspelare som drivs av att arbeta och växa tillsammans som ett team.

Övrig information:

Start: Maj
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk support, 2nd line support, service, kundservice, Sundsvall

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2020
  • Ansök senast: 28 april 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024