OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal, hyr ut personal för längre och kortare uppdrag. Personalpoolen är ett etablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom rad olika branscher såsom bl.a. industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även övriga serviceyrken För kunds räkning söker vi nu en teknisk utesäljare som kommer arbeta i Sverige/Norden och ev. Balticum i ett senare skede. Arbetet innebär: Ansvara för försäljning till befintliga kunder samt ansvara för utbildning av dessa kunder. Bokning av kundbesök. Den vi söker: Du kommer resa 4 dgr/vecka och ska trivas med det. Du behöver ha någon slags teknisk bakgrund och god förståelse för IT-system. Som person ska du vara pedagogisk och serviceinriktad. Du ska förstå vikten av att knyta långsiktiga och seriösa affärskontakter. Tjänsten skall tillsättas omgående och därför vill jag ha din ansökan snarast, intervjuer sker löpande. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag som löper fram till årsskiftet och för rätt person är chansen stor till en anställning hos vår kund.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001