Tekniska supportmedarbetare till Swedbank Pay!

Tekniska supportmedarbetare till Swedbank Pay!

Arbetsbeskrivning

Är du en kommunikativ och ansvarsfull person som brinner för kundservice? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får utveckla din kompetens tillsammans med engagerade chefer och kollegor? Då kan du vara den vi söker till teamet på Swedbank Pay i Stockholm! Kundintervjuer kommer ske under v. 32 så skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Swedbank Pay's räkning flera nya kollegor till deras avdelning inom Customer Management. Idag utgörs Customer Management av cirka 45 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark där de dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse. Deras hjärtan slår extra för kunden och de strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i deras möten. Deras uppdrag är att via telefon och mejl supportera Swedbank Pays tjänster till deras kunder, partners och företagsrådgivare. De arbetar som specialister inom sitt område och behöver ha både bred och djup förståelse för branschen och verksamheten i helhet.

Du erbjuds
- En härlig arbetsmiljö med trevliga kollegor där din röst blir hörd.
- Varierande arbetsuppgifter med personlig såväl som professionell utveckling.
- Möjlighet att bli specialist på Swedbank Pay's produkter och tjänster.
- En visstidsanställning via Academic Work på 6 månader med goda möjligheter att bli överrekryterad till PayEx.

Denna tjänst kräver utdrag från belastningsregistret, vänligen ansök om detta hos polisen i samband med att du skickar in din ansökan då det kan ta upp till två veckor att få hem. Rätt utdrag hittar du här!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I rollen som supportmedarbetare kommer du att supportera Swedbank Pay's företagskunder via telefon och mejl. I supporten kommer man hantera komplexa frågor där supporten till kunden ofta innebär en utredning mer än en förklaring.


* Deras arbetstider är förlagda vardagar mellan kl. 7.45-18.10 och arbetet utförs från deras kontor i centrala Stockholm.


VI SÖKER DIG SOM
- Har gymnasiekompetens inom exempelvis natur, datateknik, ekonomi, samhällsvetenskap.
- Har tidigare erfarenhet från någon form av service- eller supportyrke.
- Har ett tekniskt intresse.
- Behärskar svenska och engelska flytande.

Det är starkt meriterande om du
- Behärskar norska eller danska.
- Har eftergymnasial utbildning inom relevant område.
- Har erfarenhet ifrån Kort- och betalbranschen.

Du är ansvarsfull, kundfokuserad och har en utpräglad känsla för service och kvalité. Du är en engagerad person som vill vara med och skapa laganda i teamet. Du stimuleras av att hitta den bästa lösningen för kunden samtidigt som det blir den bästa affären för Swedbank Pay. Då de emellanåt har hög belastning är det viktigt att kunna hantera stress väl.

Du behöver vara noggrann och analytisk. Du behöver ha viljan att lära och förstå branschen och verksamheten i helhet. Det är viktigt att både kunna se detaljer och samband samt ha god problemlösningsförmåga.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt – oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar – Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Swedbank Pay är ett affärsområde inom PayEx Sverige AB. Ett helägt dotterbolag till Swedbank AB

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2024
  • Ansök senast: 16 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024