Tekniska supportmedarbetare till Telia!

Arbetsbeskrivning

Tekniska Supportmedarbetare till Telia!
Är du teknikintresserad, har du till och med kanske gått en teknikinriktning på gymnasiet, eller bara är nyfiken på att arbeta i en teknisk support? Då kan det här vara den rätta utmaningen för dig!. Vi söker dig som tycker om att lösa problem och inte räds för teknik till en supporttjänst hos Telia i centrala Sundsvall!

Arbetsuppgifter:

Dina huvudsakliga uppgifter består av att besvara inkommande samtal från kunder där ditt uppdrag är att hitta den bästa möjliga lösningen på deras problem. Du kommer att sträva efter att leverera kundservice i världsklass och ta ett stort ansvar när det gäller att hitta lösningar efter kundens behov. Kundbemötandet är A och O i detta yrke. Det är viktigt att du är pedagogisk, lugn och tillmötesgående i samtalen med kunderna.

Som person tror vi att du är tillmötesgående, lösningsorienterad och serviceinriktad. Du kan ta egna initiativ men kan även jobba bra i team och tycker det är givande att hjälpa till.

För att lyckas i rollen inleds denna tjänst med en introducerande utbildning där du får lära dig mer om behovsanalyser, kundrelationer samt alla de system som du kommer att arbeta i dagligen. Utbildningen är obligatorisk och självklart fullt betald. Efter utbildningen har du vidare stöd av såväl teamledare, konsultchef och kompetenscoach som alla har i uppdrag att ge dig de rätta förutsättningarna för att trivas och utvecklas på jobbet. Utöver det ingår du i ett motiverat, härligt team med god stämning och hög arbetsmoral.

Kvalifikationer:

För att vara aktuell för denna tjänst krävs det att du har fullständiga gymnasiebetyg. Utöver denna kvalifikation läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Det är bra om du har viss telefon-samt datorvana då dessa är centrala redskap i ditt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av service samt kundbemötande. Vi ser också ett brinnande teknikintresse som en merit för tjänsten.



Uppdragsgivare: Proffice Partner Solution AB

Ort: Sundsvall

Omfattning: Heltid - vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär både dag, helg och kvällsarbete.

Sista ansökningsdag: 2016-04-25, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag.



För information: Kontakta Malin Öhman, Malin.ohman@proffice.se [ mailto:Malin.ohman@proffice.se ], observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ] Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av oss på Proffice men arbeta hos en av våra kunder.

Organisations-/företagsbeskrivning:

En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.



Keep improving.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Partner Solutions AB Stockholm
  • 15 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 12 april 2016

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024