OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Till en av våra kunder i Uppsala söker vi nu en person med vana från arbete med tekniskt användarstöd. Arbetet innebär dagligt underhåll av PC-klienter och tillhörande kringutrustning samt support till användare på plats. Deltagande i förberedelser inför övningsverksamhet, omsättningar av IT-material, inventering, felsökning av datorer och kringutrustning förekommer också.
Din profil
Vi söker dig som har:
• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Minst ett års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde. Alternativt minst en ettårig utbildning inom IT samt minst sex månaders arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• Grundkunskaper om relevant hårdvara och programvara, PC, kringutrustning och operativsystem
• B-körkort
Detta är ett heltidsuppdrag som skall tillsättas omgående och beräknas pågå under ett år.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom rekrytering och bemanning. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser, varje år. Arena Personal är en del av Aktriva. I koncernen ingår även Arbetslivsresurs, Arena Personal AS samt Impact i Norge. Som en del av Aktriva är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!