Tekniskt intresserad administratör med start 1/10

Tekniskt intresserad administratör med start 1/10

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Trivs du med administrativt arbete, har ett intresse för teknik och söker en heltidstjänst med start omgående- då har vi jobbet för dig! Nu söker vi en engagerad och noggrann administratör som vill jobba på ett stort telekomföretag. Du kommer vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling. Uppdraget är på heltid och beräknas starta i oktober och pågå till november 2022.

Du kommer att vara en del av teamet Site&Logistics och ingå i den grupp som ansvarar för drift och underhåll av vår tekniska infrastruktur. I din roll som administratör kommer du samverka både med andra enheter internt, men även med ett stort antal externa partners. Du kommer hantera uppföljning av fältarbeten och installationsjobb, ekonomi och budget och delta i datakvalitetsförbättrande aktiviteter i våra tekniska register. Vår kund är mitt inne i en omställning där de byter system och digitala verktyg, och du kommer få vara en del av den resan. De arbetar i en agil struktur, vilket innebär att du tidvis kommer behöva gå in och stötta andra grupper inom samma enhet. Det görs gemensamma planeringar och (om)prioriteringar vid ett flertal tillfällen under året, vilket kan medföra stor variation i arbetsuppgifter och fokusområden.



Din profil
Kvalifikationer för uppdraget:

• Open Mindset – nyfiken och villig att lära något nytt
• Tekniskt intresserad
• Mycket god datorvana
• Excelvana - Kan självständigt sammanställa och analysera data från olika rapporter
• Behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Detaljorienterad och noggrann

Som person är du ansvarstagande, noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt. Du är van att arbeta självständigt och har god samarbetsförmåga. Du har lätt för att ta initiativ och trivs med att ha många kontaktytor. Hos oss handlar diskussioner ofta om batterier och reservkraft, hinderljus, klottersanering och avtalsvillkor. Om du är nyfiken på varför det här både är viktigt och kul kan du vara rätt person för oss.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Telekom eller fält-/installatörserfarenhet.


Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2021
  • Ansök senast: 24 september 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024