OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.
Aspia, Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön, är på jakt efter flera vassa kundservicemedarbetare till sitt kontor i centrala Stockholm. Vi har fått äran att hjälpa dem att hitta två nyckelpersoner som ska lära ut om Aspias mjukvara. Systemet lär du dig på plats men energin, glädjen och den höga servicenivån tar du med dig.
Denna tjänst börjar som ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på The Place och sedan är ambitionen att du går över i anställning hos Aspia efter 6 månader. Tjänsten ska tillsättas omgående men förväntas starta efter sommaren.
En del av jobbet innebär:
På olika sätt blir du Aspias nya hjälte som både externa kunder och interna medarbetare kommer till med olika ärenden. Du kommer att hjälpa, lära ut och vägleda dem i systemet och här är din nyckelroll avgörande för att Aspia uppnår sitt mål med att vara den arbetsplats som ger Sveriges bästa service år 2023!
Du kommer att:
• Hantera inkommande ärenden (från kunder och medarbetare)
• Ha ett nära teamwork med kollegor (t.ex. med större kundärenden). På Aspia hjälps man åt!
• Ha kaffepauser med trevliga kollegor
• Se möjligheter och våga komma med idéer
Aspia är och vill vara en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du även kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra.
Vem vi tror att du är
Som du säkert förstått vid det här laget är det av största vikt att du brinner för god service. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper då vi söker en person som är en glädjespridare och samtidigt lyhörd för olika utmaningar.
Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och trivs i förändring. Du har också en god administrativ förmåga och noggrannhet, som tillsammans med din servicekänsla blir en perfekt matchning för Aspia! Detta är en fantastisk möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa.
Om arbetsplatsen
Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 200 medarbetare på drygt 55 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Aspia tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.
Idéer och individer får växa här i en inkluderande, rolig och kreativ miljö. Kontoret ligger i fräscha lokaler i centrala Stockholm, nära St. Eriksplan. Mitt bland fantastiska lunchrestauranger, AW-hak, gym och kommunikationer. Du kommer att tillhöra Client Service-avdelningen som i dagsläget består av 8 personer, med olika roller.
Tjänsten är ett heltidsuppdrag, vardagar med kontorstiderna 08:00-17:00, med viss flexibilitet för livspusslet. Under sommarperioden har du förmånen att jobba 08:00-16:00 men denna tjänst förväntas starta först efter sommaren.
Vänta inte på bättre tider – intervjuer sker löpande och rollen kan tillsättas inom kort. Sök därför direkt!
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.