OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av support eller kundtjänstarbete och är intresserad av en tjänst där du får nytta av ditt driv och social kompetens? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en supporttekniker/kundtjänstmedarbetare för kunds räkning. Kunden, som både finns i Sverige och internationellt är ett välkänt telekomföretag. Denna tjänst är placerad strax norr om centrala Stockholm.
I den här rollen kommer du att ta emot samtal och ärenden inom mobiltelefoni och mobilt bredband från företagets kunder. Det är en intensiv och spännande miljö med varierande och nya problem varje arbetspass. Du kommer att hantera tekniskt komplicerade kundproblem och din uppgift är att prioritera, analysera och avhjälpa problemen. Vi söker dig som har en förmåga att på ett lättförståligt sätt kommunicera tekniska termer och lösningar så att kunden ifråga förstår oavsett dennes förförståelse. Vidare söker vi dig som är lösningsorienterad, kundfokuserad och har ett genuint intresse för teknik. Du som söker tror vi är flexibel, öppen och engagerad. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Erfarenhet av support- eller kundtjänstarbete
- Meriterande med erfarenhet av teknisk felsökning
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9942CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9942CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se