Tele2 anställer flera duktiga medarbetare på deras kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Om 2Complete

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Våra värderingar

We Love 2Complete Your Vision!

Om företaget


Customer Operations Tele2 Sverige hanterar kundservice för både privat- och företagskunder. Betydelsen av kundservice ökar i takt med våra kunders förväntningar och därför arbetar vi på Tele2 intensivt med att utveckla kontakterna med våra kunder.

För Tele2 är kunniga medarbetare det viktigaste för deras framgång. De bryr sig om vem du är och på Tele2 kan du växa. Det som ständigt driver företaget framåt är deras unika företagskultur "the Tele2 Way" som bygger på värderingarna - öppenhet, kostnadsmedvetenhet och flexibilitet. Oavsett var du jobbar i organisationen, kommer du att märka att rätt attityd och delaktighet i vår företagskultur är viktiga framgångsfaktorer i ditt arbete.


Dina arbetsuppgifter


Din uppgift kommer att bli att hjälpa till när kunder vill avsluta sina tjänster hos Tele2. Vi vill givetvis veta varför kunden överväger att avsluta sitt abonnemang och med rådgivning få dem att skapa förnyat förtroende och på så sätt stanna kvar hos Tele2 som kund. Med hjälp av fantastisk service, kampanjer, kompensation och andra verktyg kan vi ofta vända kunden till en nöjd sådan. Rollen innebär att du på ett professionellt och serviceinriktat sätt hittar den bästa lösningen för alla parter. Genom ditt professionella, kunniga och empatiska bemötande, överträffar du kundens förväntningar och får på så vis fortsatt förtroende. Detta är en säljdriven organisation där du får de bästa förutsättningarna att utvecklas och lära.

När du börjar hos Tele2 börjar även en utvecklingsplan för att få dig att växa i din yrkesroll samt bli bättre inom sälj och service - något du kommer ha nytta av i alla dina framtida yrkesroller.

Denna tjänst är en del i en bemanningslösning med start i september-månad. Detta innebär att du inledningsvis blir anställd hos 2Complete och arbetar som konsult.

Din profil


Vi söker dig som brinner för att hjälpa kunder samt tycker det är kul med försäljning - vidare gillar du ett team med drivna, glada och roliga ungdomar. :) Du trivs med att ha telefonen som redskap och du är en duktig på att skapa förtroende i både tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet från kundservice eller sälj är det meriterande men inte ett krav. Du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.

I din yrkesroll är du kundfokuserad, professionell och ger alltid bästa service. Du är en kreativ problemlösare och släpper inte en uppgift innan den är löst. Du drivs av att ständig arbeta mot uppsatta mål, både individuella och gruppbaserade. Som person är du driven, social, positiv och gillar utmaningar.

Är det dig vi söker? Skicka din ansökan till: lisa@2complete.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 12 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 24 juni 2015

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024