OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en ambitiös och driven kundservicemedarbetare som vill skippa merförsäljningen och lägga energin på kundsupport av högsta klass? I denna roll får du fokusera på att skapa goda kundrelationer och hitta lösningar baserade på stor detaljkunskap och kreativitet! Läs vidare om tjänsten verkar vara som gjord för just dig!
Beskrivning
Internationellt företag: Ja! Vi söker en person som vill ta sig an rollen som Business Customer Support hos Tele2 – ett framgångsrikt, internationellt telekomföretag med stora visioner. Till din hjälp har du teamleaders som stöttar dig i din utveckling, interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram, men framförallt ett team av unga och drivna kollegor som trivs på jobbet. På kontoret i Kista väntar ett trevligt gäng på en ny kollega!
Service: I den här rollen hanterar du helhetsansvaret för dina kunders upplevelse av Tele2. För att få de bästa förutsättningarna att lyckas med detta påbörjar du din anställning med en treveckorsutbildning där du lär dig allt om abonnemangsfrågor, felsökning och liknande frågor. För att fortsätta kunna göra ett enastående jobb ingår du i ett härligt team där ni tillsammans ansvarar för storkunder. På den här arbetsplatsen är lagprestationen lika viktig som din egen och du känner stort ansvar för att göra ditt bästa varje dag!
Kundkontakt: Via telefon eller mail bistår du med förstklassigt stöd och kreativa lösningar till kundens telefon- och IT-ansvariga som kontaktar dig med frågor som uppkommer. Vi söker därför dig som är van vid kundkontakt och har ett intresse för teknik. Du har en hög social kompetens som ligger på topp och som du utnyttjar fullt ut i kommunikationen med Tele2’s kunder. Du är driven och initiativtagande och letar alltid efter winwin-lösningen till varje problem.
Högt tempo: Här blir du del av en arbetsplats med högt tempo och i en utmanande miljö, något som passar perfekt för din energiska och ambitiösa personlighet. I det höga tempot besitter du även förmågan att utföra dina arbetsuppgifter på ett mycket noggrant sätt. Vidare ser vi att du är kreativ, nyfiken och påhittig och alltid kör på med inställningen att våga!
Låter detta som en rolig utmaning? Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du har:
Gymnasial utbildning
Erfarenhet av kundservice eller restaurangbranschen, gärna inom snabbmatskedja
Telefonvana
Mycket god systemvana
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med 6 månaders provanställning, därefter överrekrytering till kund. Tillträde omgående.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vi är ett av de största konsultföretagen för tjänstemän i Sverige, och det skapar möjligheter. Möjligheter för dig att arbeta i engagerande roller, på såväl stora välkända bolag som mindre mer familjära företag och samhällsnyttiga offentliga verksamheter, inom en mängd spännande branscher! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet genom interna undersökningar år efter år. När vi anställer dig som konsult ser vi på dig långsiktigt, oavsett om uppdraget du anställs för just idag är kortsiktigt. Vi tror på våra anställda och kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. För oss är det även en självklarhet med kollektivavtal och hälsofrämjande aktiviteter. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer.
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 31536 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se