Tele2 söker kundserviceagenter i världsklass!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Tele2 söker dig som vill leverera kundservice och kvalitet i världsklass till deras befintliga ramavtalskunder. Till din hjälp har du ditt team och får jobba i ljusa lokaler i trendiga Kista Centrum med närhet till goda kommunikationer.

Detta är ett heltidsuppdrag via Arena Personal där arbetet utförs under vardagar mellan 08.00-17.00.

Uppdraget förväntas starta 8 augusti och inleds med en tre veckors utbildning för att därefter pågå under sex månader. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos Tele2 därefter.

I din roll som kundservicemedarbetare hanterar du ärenden från Tele2s ramavtalskunder via telefon och e-mail. Ärenden som förekommer kan exempelvis beröra byten av SIM-kort, adressändringar, nyregistreringar, avslut och fakturakopior. Detta är en komplex roll där du parallellt under arbetsdagen arbetar i runt sju olika system.

Din profil

Nedanstående krav ställs:
- Avslutad gymnasial utbildning
- 1-3 års arbetslivserfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
- Erfarenhet av support via telefon och mail
- Vana av att arbeta i flera olika IT-system samtidigt
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Vana av att arbeta utefter högt tempo och högt uppsatta mål

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från arbete inom telekom.

Har du tidigare även arbetat med teknisk felsökning på telefoni och eller datanättjänster är det också meriterande. Likaså gäller om du har kännedom om växelsystem och molnlösning samt om du har en förmåga att kommunicera i tekniska termer.

För att passa in i Tele2s verksamhet bör du som person vara öppen, positiv och lösningsorienterad. Att du är flexibel och prestigelös ser vi som en självklarhet. Vidare är din förmåga att arbeta simultant, samt prata med kunder samtidigt som du antecknar, A och O för att du ska fungera i rollen. Det är också extra viktigt att du är ansvarstagande och kan arbeta målstyrt och ta egna beslut gällande de ärenden som uppkommer.

Du är självständig i ditt arbetssätt och har en förmåga att arbeta strukturerat och kan prioritera bland de ärenden som kommer in. Därtill är det av stor betydelse att du är serviceminded gentemot kunder och dina kollegor. Självklart vet du också vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.

Intervjuer kommer hållas mellan den 7 – 9 juni. Skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal – en trygg anställning!

Inte nog med det – som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Om verksamheten

Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.
Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna!



Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 3 juni 2016

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024