OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN SOM REAL TIME MANAGER:
Som Real Time Manager analyserar och proaktivt planerar du dagen utifrån de förändringar som sker i uppdraget med målet att på ett, för Webhelp Nordic optimalt och effektivt sätt, säkra avtalade service levels. Det innebär bl.a. att du tolkar och analysera statistik, hanterar frågeställningar som är kopplade till bemanningsschemat, ärendevolymer och aktuella händelser. I övrigt kommer du arbeta brett med många kontaktytor, bl.a. med advisors, Team Managers och kund.
Utöver att säkerställa kraven på servicenivåer har du också förståelse för andra viktiga nyckeltal som är kopplat till att leverera kundservice i världsklass!
ARBETSUPPGIFTER:
- I realtid fördela arbetsuppgifter på ett optimalt sätt samt säkerställa att de utförs.
- Kontrollera att advisors följer sitt schema.
- Säkerställa, för aktuell tidpunkt, en optimal bemanning
- Ha tät dialog med Team Manager om bemanning och uppföljning
- Hantera schemafrågor från medarbetare kring bl. a frånvaro, ledigheter och ändringar
- Proaktivt vidareutveckla processer och rutiner relaterade till rollen
- Följa krisplansrutin vid krissituationer
- Dokumentera vad som händer under varje arbetspass
VI SÖKER DIG SOM HAR...
- Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A.
- Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
- Goda kunskaper i MS Office.
- Lätt för problemanalys, planering och organisering.
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande tider mellan vardagar 07:15-19:15 samt lördagar 08:15-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-05-18. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780